1. Dennis Member

Helpdesktickets

Topic geplaatst op: 18-03-2019 om 20:23

Voorheen hadden we een aardig systeem voor het inschieten van helpdesk tickets en anders was er nog de mogelijkheid om te mailen met support@versio.nl

Dit systeem lijkt nu vervangen te zijn door een soort live-chat achtige constructie.

In die live-chat staat o.a. : "Neem snel en simpel contact op met de helpdesk van Versio." en "Het team antwoordt meestal binnen enkele uren.".
    Dus vol goede moed heb ik daar een verzoek om restitutie ingediend. Nu 2 dagen later is het tickets nog niet eens bekeken, laat staan beantwoord :-(

Zijn er nog andere contactmogelijkheden? support@versio.nl heb ik inmiddels ook geprobeerd. Ook daar geen reactie. Ook geen automatische respons zoals voorheen het geval was.

Reageer
  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-03-2019 om 03:11

Hallo, door drukte op de helpdesk is er vertraging in het beantwoorden van support tickets. Via support@versio.nl een mailtje sturen zal een ticket aanmaken. Een automatische respons is er niet meer.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Dennis Member
    Reactie geplaatst op: 19-03-2019 om 14:13

Enige vertraging kan ik nog begrijpen Fabian, maar als je trots aankondigt dat berichten binnen enkele uren beantwoord worden en er vervolgens 3,5 dagen nog niet eens naar mijn bericht gekeken is, dan gaat er toch wel iets goed mis?

Waar kan ik overigens de tickets inzien die via support@versio.nl zijn aangemaakt?

4. Adela Member
    Reactie geplaatst op: 25-03-2019 om 11:05

Ik heb aan support@versio.nl een mailtje 6 dagen geleden verstuurd. Geen reactie nog.
    Toen had ik een SSL certificaat met installatie door Versio betaald.
    6 dagen later heb ik nog geen SSL certificaat op mijn website.

5. Eric Member
    Reactie geplaatst op: 13-05-2019 om 14:13

@adela: same here.
    Ik wacht al 5 dagen. Alles is betaald en geactiveerd, maar werken doet het niet.

Als je dan contact opneemt met de support, krijg je te horen dat je daarvoor nog eens apart zou moeten betalen......

6. Milan Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-05-2019 om 14:17

Goedemiddag Eric,

Zou je hiervoor even contact op willen nemen met support@versio.nl? Ik kan je ticket helaas niet terugvinden in het systeem.

Ook zie ik op je account geen verlopen domeinnaam of hostingpakket.

Met vriendelijke groet,
    Milan - Helpdeskmedewerker

7. Wouter Member
    Reactie geplaatst op: 20-06-2019 om 16:58

Zelfde probleem hier. "Binnen enkele uren" was 3 dagen geleden en nog steeds niks antwoord. Mijn vraag nog niet eens gelezen.

8. Marco Member
    Reactie geplaatst op: 29-07-2019 om 13:28

Werkt goed als we betalen - als we antwoorden verlangen duurt het even
    en laat op zich wachten - wat we spijtig vinden.
    iemand anders dezelfde ervaring?

9. Milan Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-07-2019 om 13:40

Dag Marco,

Vervelend om te horen dat de antwoorden lang op zich laten wachten, ik heb de geschiedenis even teruggekeken en ik zie dat je op je vragen binnen enkele uren een reactie hebt ontvangen, wij streven er naar om je binnen 24 uur van een reactie te voorzien.

Met vriendelijke groet,
    Milan - Helpdeskmedewerker