1. Sjoerd Member

Ondersteuning Versio op vakantie?

Topic geplaatst op: 06-03-2019 om 13:36

Ik probeer al een week contact te krijgen met support.

Zijn er meer mensen die dat ondervinden?

Reageer
  2. Mario Member
    Reactie geplaatst op: 06-03-2019 om 18:20

Ja, je bent niet de enige. Ik heb er ook last van.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Van Member
    Reactie geplaatst op: 07-03-2019 om 10:03

Ja, ik heb op 4 maart een ticket ingelegd, en heb nog steeds geen reactie ontvangen.

Ik heb een maandje geleden een ticket ingelegd, en daar werd wel goed op gereageerd.
    Maar nu is de respons teleurstellend. Ik wil een nieuw ticket inleggen, maar men heeft de "nieuwe ticket aanmelden" erg behendig ver weg gestopt, want ik kan 'm niet meer vinden ...

4. Gerald Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 07-03-2019 om 11:35

Je kunt voor support een e-mail sturen naar support@versio.nl

Als je bent ingelogd op het klantenpaneel kun je tevens een ticket indienen via het 'Intercom' gesprek venster.

https://prtscn.nl/i/NwzgC

5. Melon Member
    Reactie geplaatst op: 07-03-2019 om 20:02

Beste Gerald,

Als u even de moeite had genomen om dit topic door te lezen alvorens te reageren had u kunnen zien dat de topicstarter reeds een ticket heeft aangemaakt. Het uitleggen hoe een ticket aangemaakt dient te worden was dan niet nodig geweest en dan had u de hieraan besteedde tijd kunnen gebruiken om bijvoorbeeld te reageren op het desbetreffende ticket, om maar een suggestie te noemen.

Ik ervaar overigens ook het probleem dat er op geen enkele wijze contact met een Versio supportmedewerker te leggen valt.

Ik hoop dat hier spoedig verandering in komt.

6. Jeroen Member
    Reactie geplaatst op: 08-03-2019 om 17:23

Heb zelf ook al meermaals een mail gestuurd, ook geen reacties :(
    Nu maar eens zien hoelang het duurt voordat ze op de chat reageren...

7. Arjen Member
    Reactie geplaatst op: 08-03-2019 om 17:38

Vanochtend een ticket ingediend, maar er volgt niet eens een automatisch antwoord. Laat staan een ticketnummer. Als het meer dan een week gaat duren voordat er überhaupt een reactie volgt, kan ik beter in de tussentijd mijn websites verhuizen voordat de financiële schade die ik lijd te groot wordt.

Ik heb last van een netwerkrouteringsprobleem die er voor zorgt dat wellicht vele van mijn (potentiële) klanten alle websites niet kunnen benaderen.

Slechte zaak, Versio!

8. Van Member
    Reactie geplaatst op: 08-03-2019 om 18:13

Ook ik heb dus behoorlijke problemen ondervonden de afgelopen week.

Geen reactie op mijn ingelegde ticket. Uiteindelijk een email gestuurd naar support@versio.nl .
    Daar is mijn verhaal serieus genomen, en naar tevredenheid opgelost.
    E.e.a. was te wijten aan tickets die in het "oude ticket systeem" terecht komen.

Ik hoop -voor jullie- dat de helpdesk nu ook de tickets in dit "oude systeem" zal oppakken , want bij problemen wil een klant een snel reagerende helpdesk.

Mijn tip aan diegenen op dit forum : IIndien reactie op je ticket uitblijft, stuur evt. een mail naar support@versio.nl . De medewerkers doen daar echt hun best om service te verlenen. Dat heb ik nu, uiteindelijk, ondervonden. Dan moet het goed komen.

9. Arjen Member
    Reactie geplaatst op: 08-03-2019 om 18:18

Ik had dus een ticket ingediend via support@versio.nl. Net via chat dit aangekaart en kreeg als antwoord. Ik kreeg het volgende antwoord: Beste, Arjen
    Welk ticketnummer had je hierover gekregen? Want ik zie geen verdere tickets over je terug. Kun je anders uitleggen wat het probleem precies is?
    Met vriendelijke groet,
    Maurice - Technical support

Ik heb vervolgens de gestuurde mail aan de chat gekoppeld en wacht nu op antwoord.

10. Arjen Member
    Reactie geplaatst op: 11-03-2019 om 08:16

Nog steeds geen reactie. Nogmaals gemaild, nogmaals chat opgestart en nu ook sales@versio.nl aangeschreven.

11. Thomas Member
    Reactie geplaatst op: 11-03-2019 om 11:57

Zelfde verhaal hier. Chat geen reactie, mail geen reactie...

12. Ruben Member
    Reactie geplaatst op: 11-03-2019 om 16:14

Vorige week vrijdag een mail gestuurd, vanmorgen nogmaals een mail gestuurd, ondertussen 2,5 uur geleden via de "chat"-functie een bericht gestuurd, maar nog altijd NIKS!
    Ik heb vaak met trage helpdesken gesproken, maar dit slaat alles….

13. Alice Member
    Reactie geplaatst op: 12-03-2019 om 11:44

Idem hier. Geen reactie op berichten, maar de automatische trein van berichten vanuit Versio loopt door. Mijn betaling is blijkbaar niet goed geregistreerd, waardoor ik nu dreigende berichten krijg over incassokosten etc.

14. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-03-2019 om 13:41

Goedemiddag,

Het kan zijn dat u de afgelopen twee weken een mail hebt gestuurd naar support@versio.nl. Door een systeemfout hebben wij wat problemen ondervonden met de inkomende mails van support. Mocht je vraag niet beantwoord zijn, dan wil ik je vragen om opnieuw een mail te sturen naar support@versio.nl. Onze excuses voor het ongemak.

15. Kim Member
    Reactie geplaatst op: 13-03-2019 om 15:10

Dag Gavon,

Ik heb sinds gisteren geprobeerd jullie te bereiken via de chat. tickets kan ik nergens aanmaken en via de chat krijg ik geen antwoord.
    Ik heb nu een mail gestuurd. Krijg ik daar wel antwoord op?

16. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-03-2019 om 15:41

Goedemiddag Kim,

Op dit moment is het qua tickets behoorlijk druk en wij proberen elke binnenkomende ticket of mail zo snel mogelijk te beantwoorden. Onze excuses voor het ongemak.