1. Melon Member

Pakket binnen reseller hosting suspended

Topic geplaatst op: 04-03-2019 om 21:02

Hallo,

Onlangs is een pakket binnen mijn reseller hosting suspended omdat deze gebruiker een node applicatie draaide op een van de subdomeinen. Echter is er geen enkele mogelijkheid om dit account weer actief te maken, en ook reageert er niemand van support op mijn reactie op het ticket die hier plotseling voor is aangemaakt.

Link naar ticket: https://www.versio.nl/helpdesk_ticket?h=c43e369a2b72c90bc329b1b9ab8e7a3782256403

Graag zou ik willen weten wat de mogelijkheden zijn om dit account weer actief te krijgen. Als het subdomein waarop de node applicatie draait verwijderd dient te worden is dit geen probleem, alleen willen we wel graag dat we weer toegang hebben tot de andere subdomeinen en de daarop draaiende applicaties.

Mvg,

Miquel

2. Melon Member
    Reactie geplaatst op: 04-03-2019 om 21:07

Om nog even terug te komen op het handelen van de Versio medewerkers citeer ik het volgende uit de Artikelen en Veelgestelde Vragen:

"Indien uw abonnement wél gewoon verlengd is, dan is het ook heel goed mogelijk dat uw webhosting of reseller hosting account simpelweg offline is gezet door Versio wegens de overtreding van de algemene voorwaarden van Versio. Het kan zijn dat een website van u gehackt is en er spam verstuurd wordt, het is ook mogelijk dat er malware of andere illegale inhoud gehost wordt op één van uw websites. Versio zal áltijd, zonder uitzondering, de klant proberen te bellen in een dergelijk geval. Indien de klant telefonisch onbereikbaar is, zal er vanuit Versio een e-mail verstuurd worden naar de klant. U kunt reageren op deze e-mail om het probleem op te lossen."

Ik ben op geen enkele wijze door Versio gecontacteerd. Ik kreeg plotseling een e-mail waarin stond dat er een ticket voor mij was aangemaakt. Toen ik deze later bekeek bleek dat het account op suspended was gezet.

Vond u dit antwoord nuttig?