1. TORKIEL Member

DirectAdmin login werkt niet

Topic geplaatst op: 04-03-2019 om 19:22

Hallo,

Ik ben een nieuwe klant en ik slaag er niet in om in te loggen bij DirectAdmin met de username en paswoord van u gekregen.
    Paswoord via copy/paste ingevuld om zeker geen fout te maken, maar tevergeefs...

bedankt,
    Torkiel

Reageer
  2. TORKIEL Member
    Reactie geplaatst op: 04-03-2019 om 19:33

Ter informatie: de FTP connectie naar 185.182.57.88 met zelfde user en password lukt wél !

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Yvonne Member
    Reactie geplaatst op: 14-03-2019 om 12:04

Hallo ik ben al enige tijd klant maar kom de DirectAdmin niet in. Hier moet ik wel zijn om de HPH versie te veranderen want onze site is nu niet bereikbaar.

nieuw wachtwoord aangevraagt en copy/paste gedaan maar helaas ik kan niks

mvg Yvonne

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-03-2019 om 13:35

@Yvonne Je kunt het paswoord eens overtypen, mogelijk staat er een witspatie achteraan wanneer je deze copy/paste. Of even mailen naar support@versio.nl zodat dit nagekeken kan worden voor je.

5. Sam Member
    Reactie geplaatst op: 03-04-2019 om 09:59

Zelfde probleem hier, geen reacties vanuit Versio

6. Judith Member
    Reactie geplaatst op: 10-04-2019 om 17:23

Ik kan ook niet inloggen in mijn directAdmin, heb een reset van de password gedaan, maar het lukt toch niet. wat kan nog doen? Ik moet een SSLcertificat installieren
    mvg Judith

7. Anneke Member
    Reactie geplaatst op: 08-06-2019 om 21:43

Ik wil mijn PHP versie updaten maar kom niet in direct admin.
    Ik weet mijn username en password. Wat doe ik verkeerd?

8. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 09-06-2019 om 11:45

@Anneke U kunt inloggen op uw klantenpaneel via https://www.versio.nl/customer/ Vervolgens klikken op Mijn producten -> Webhosting of Reseller hosting -> Overzicht -> vergrootglas voor pakket, vervolgens onderaan de pagina: Account gegevens -> Reset wachtwoord. Indien dit niet werkt zal het even nagekeken moeten worden via support@versio.nl .

9. Ino Member
    Reactie geplaatst op: 03-07-2019 om 16:26

Ik wil graag contact met een medewerker over de problemen met het hosten van de website van mijn nicht die bij jullie geregistreerd staat. Vanmorgen was daarover al contact geweest

10. Milan Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-07-2019 om 16:43

Goedemiddag Ino,

Zou je hiervoor even contact op willen nemen met support@versio.nl, we helpen je daar graag verder.

Met vriendelijke groet,
    Milan - Helpdeskmedewerker