1. Christophe Member

Meer dan 25 domeinen

Topic geplaatst op: 03-03-2019 om 15:52

Hallo,
    Heb tussen de 20 en 30 domeinen, maar had ergens gelezen als je meer dan 25 domeinen hebt je reseller bent, of lees ik het verkeerd?
    Blijkt dat je als reseller extra betaald per maand.
    Is het een verplichting als je meer dan 25 domeinen hebt, om reseller te worden?

2. Justin Member
    Reactie geplaatst op: 31-03-2019 om 09:15

En wat is nu het antwoord?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 31-03-2019 om 11:49

Hallo, vanaf 25 domeinen kan je het Reseller abonnement activeren in het klantenpaneel aan 9 euro excl. BTW per maand. Vanaf 100 domeinnamen het Groothandel abonnement aan 19 euro excl. BTW per maand. Dit is echter geen verplichting.

4. Marcel Member
    Reactie geplaatst op: 01-04-2019 om 23:35

Hoe zet je dit (door mij nimmer aangevraagde) "Groothandel abonnement" *UIT*? Ik zoek me een ongeluk, en heb een *MAAND* (!) geleden hierover al een klacht ingediend, maar daarop nooit een antwoord gekregen. Een tijdje geleden heb ik Versio nog aanbevolen bij een zakelijke relatie, maar inmiddels schaam ik me daar verschrikkelijk voor... Als ik de ten onrechte in rekening gebrachte kosten voor dit nimmer door mij gewenste "Groothandel abonnement" niet per omgaande terug krijg, overweeg ik serieus om aangifte te doen --niet vanwege die paar maal EUR 19, maar vanwege het principe. (Overigens maak ik op uit de reactie van Fabien hierboven dat dit "abonnement" ook automatisch "vervalt" zodra ik voldoende domeinen heb wegverhuisd, tot er < 25 overblijven --TIP voor wie hier ook van af wil?!)

5. Michael Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-04-2019 om 14:07

Hallo Marcel,

Ik raad je aan een support ticket in te dienen hiervoor. Mijn collega's zullen je hier dan verder helpen. Je kunt ons mailen op support@versio.nl