1. Yoshi Member

Filemanager mappen weg na copy clipboard

Topic geplaatst op: 02-03-2019 om 12:09

Hi allen,

Voor twee verschillende websites had ik een wordpress site geinstalleerd. Voor de ene was deze echteral vergevorderd ingericht, waardoor ik deze wilde kopiëren naar het andere wordpress domein. Na enkele online gevonden stappen te volgen heb ik vervolgens via file manager -> copy cipboard, de mappen van brondomein naar bestemmingsdomein gekopieerd, echter zijn hierna allebei de websites weg. waarschijnlijk omdat mappen in file manager niet meer goed staan.

Ook zijn de gemaakte back-ups van de websites niet meer te vinden in het Softaculous panel. Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit terug kan draaien/oplossen?

Met vriendelijke groet,
    Yoshi

2. Bram Member
    Reactie geplaatst op: 03-03-2019 om 20:57

Hoi Yoshi,

Als je naar je directadmin panel gaat [domeinnaam.nl]:2222 en hier inlogt met je versio account krijg je een ander soort panel. Hier staat ergens een optie met backup. Hier kun je al je bestanden tot 3 maanden terug downloaden.

Met vriendelijke groet,
    Bram Versteeg

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Yoshi Member
    Reactie geplaatst op: 04-03-2019 om 10:53

Hoi Bram,

Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels geprobeerd een van de backups te "restoren". Na eerst aan te geven "Restore will run in the background" krijg ik vervolgens deze melding:

"Unable to execute your request
    Details
    You do not own that domain"

en op de site zelf staat nog steeds het volgende:

"Not Found
    The requested URL / was not found on this server.
    Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request."

Mocht iemand weten wat hier fout gaat dan hoor ik het uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,

Yoshi Zwaan

Vond u dit antwoord nuttig?