1. Raimond Member

SSL verlengen

Topic geplaatst op: 25-02-2019 om 22:36

Ik heb een email ontvangen dat het SSL zojuist automatisch verlengd is waarin staat: "Het enige wat u nog hoeft te doen is een nieuwe CSR code invoeren, dit kan via uw klantenpaneel."

Nu heb ik al diverse dingen gedaan maar het wil niet lukken.
    - Waar vind ik deze CSR code?
    - Waar kan ik deze via het klantenpaneel invoeren?
    - Is er een stap-voor-stap handleiding wat betreft verlengen (met het 'hoe installeer ik een certificaat' artikel kom ik niet echt verder?

Reageer
  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 26-02-2019 om 08:27

Goedemorgen Raimond,

Het volgende artikel helpt je bij het aanvragen en installeren van een SSL certificaat: https://www.versio.nl/artikelen/95-hoe-moet-ik-een-ssl-certificaat-installeren

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Alain Member
    Reactie geplaatst op: 04-03-2019 om 12:39

Beste Gavon,

Aangezien jullie niet reageren op mijn mails of ticket, dan maar hier: er is iets mis met jullie systeem, waardoor wel herinneringen worden verstuurd, maar niet de originele mail met activatie-link. Hoop dat er iemand wakker wordt.

4. Hans Member
    Reactie geplaatst op: 04-03-2019 om 20:13

Dit probleem heb ik ook gehad.

5. Martin Member
    Reactie geplaatst op: 06-03-2019 om 09:28

Ik wacht al een week op een reactie van Versio bij een aangemaakte ticket over problemen met installeren van SSL.
    Ik krijg wel een mail terug van Comodo Domain Validation, maar als ik op de meegestuurde link klik voor validatie dan krijg ik een error.
    Maar wat er bij Versio aan de hand is weet ik niet, maar niemand reageert!!!

6. Martin Member
    Reactie geplaatst op: 06-03-2019 om 09:32

Betreft ticket #1061084

7. Jos Member
    Reactie geplaatst op: 12-03-2019 om 13:03

Hetzelfde probleem doet zich bij mij ook voor. Bericht van automatische verlenging SSL certgekregen maar kan nergens de nieuwe CSR code invoeren. Ik maak geen gebruik van hosting bij Versio dus beschik ook niet over DirectAdmin!