1. Johan Member

Supportticket weg over domein verhuizing

Topic geplaatst op: 22-02-2019 om 22:13

Mijn supportticket is weg waarin ik de verhuiscode vraag voor mijn site? Mijn nieuwe host geeft aan dat de door jullie opgegeven verhuiscode onjuist is!

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-02-2019 om 22:27

Hallo, het ticket staat er nog maar is gesloten. Via https://www.versio.nl/customer/helpdesk/tickets -> "Vink aan om gesloten tickets te weergeven onderstaande tabel." -> ticket onderaan de lijst, zal je deze kunnen inlezen. We hebben intussen een reactie verzonden.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Johan Member
    Reactie geplaatst op: 22-02-2019 om 22:30

Heb er ook weer op geantwoord.

4. Roy Member
    Reactie geplaatst op: 04-03-2019 om 21:43

Ik heb precies hezlefde, maar sinds 28 februari weigert Versio te reageren. Volgens mij zijn ze doelbewust de boel aan het treiteren, Triest! Mijn domein vervalt namelijk over twee dagen

5. Roy Member
    Reactie geplaatst op: 04-03-2019 om 22:48

*edit* ze hebben inmiddels gereageerd via de chat. Schijnt dat niet alle tickets goed aankomen bij de helpdesk.

6. Leon Member
    Reactie geplaatst op: 05-03-2019 om 16:13

Ik heb precies hetzelfde probleem. Verhuiscode klopt niet volgens de nieuwe ISP en Versio reageert niet op mijn ticket wat al twee dagen open staat. Intussen verloopt mijn domein overmorgen.. :·(

7. Leon Member
    Reactie geplaatst op: 05-03-2019 om 19:24

Inmiddels via de chat alsnog een werkende verhuiscode gehad.

8. Fred Member
    Reactie geplaatst op: 06-03-2019 om 20:53

Hetzelfde probleem. Niet-werkende verhuiscodes en geen enkele reactie van de helpdesk. Ik wacht nu al drie dagen. Kom op Versio. Jullie jagen ons naar de concurrent met die enorme prijsstijgingen maar we zijn nog steeds klant!

9. Fred Member
    Reactie geplaatst op: 07-03-2019 om 13:07

Inmiddels netjes opgelost via chat :-)