1. Roy Member

Mail blijft in postvak UIT staan

Topic geplaatst op: 06-02-2019 om 12:34

Hallo,

Ik heb een mail adres aangemaakt voor een klant van mij en haar alle gegevens verstuurd die nodig zijn om het mailadres te koppelen aan Outlook. Nou is dat wél gelukt alleen als zij nu een mail wilt sturen dan blijft de mail hangen in haar outbox. Ze heeft de nieuwste versie van outlook. Ik heb hier ook al een topic gevonden wat, geloof ik, hetzelfde probleem had. (https://www.versio.nl/forum/8492-nieuwe-outlook-versie--email-toevoegen)
    Maar ook dat helpt niet.

Weet iemand iets?

2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-02-2019 om 10:02

Goedemorgen Roy,

Het forum is bedoelt voor customer 2 customer support. Mocht je vraag nog steeds actueel zijn en niet opgelost, dan kun je een e-mail sturen naar support@versio.nl.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Franciscus Member
    Reactie geplaatst op: 08-02-2019 om 23:57

Bekend probleem; ligt niet aan outlook, niet elke internetprovider accepteert de standaardinstellingen bij outlook; poort voor uitgaande mail is bij vele verschillend; ik heb zelf een provider die zo'n beetje alles tegenhoudt, behalve webmail. Check je modem/router of die geen blokkering heeft en de isprovider-poort instellingen. (uitgaand 465 of 25?)
    sterkte.

4. Roy Member
    Reactie geplaatst op: 09-02-2019 om 11:35

Het probleem is dat mijn klant niet echt weet hoe dat gaat en ik daar niet kan komen om het te fixen..