1. Ronald Member

Sitebuilder vs. webhostingpakket

Topic geplaatst op: 24-01-2019 om 17:18

Volgens de tab "sitebuilder" op het gebruikersportaal krijg je voor € 0,75 per maand sitebuilder, inclusief webhosting en onbeperkt e-mailboxen. Maar volgens de tab "webhosting" betaal je (na de introductieperiode) € 2,50 per maand voor het goedkoopste webhostingpakket (zonder sitebuilder). Hoe hangt e.e.a. nou samen? Zijn er nu twee vormen van webhosting, één met en één zonder Sitebuilder? Waarbij die met goedkoper is dan die zonder?

Ik heb op dit moment starters-webhosting, gebruik e-mail al maar wil er nu ook een website aan toevoegen. Kan ik dan eenvoudigweg door sitebuilder aan te schaffen overstappen - waarbij mijn bestaande webhostingaccount vervalt en mijn huidige mailadressen overgaan naar sitebuilder? En beperken de kosten zich dan inderdaad tot die € 0,75 per maand voor sitebuilder of komen daar dan toch weer kosten voor Brons NL bovenop? Of kan ik toch beter op een andere manier mijn website maken en die binnen mijn huidige pakket uploaden (en de komende maanden rondkijken of er aanbieders zijn die wat transparanter en netter met hun prijzen omgaan)?

Reageer
  2. Er zijn nog geen reacties.