1. Elliot Member

Waarom gaat alles ineens zo moeilijk?

Topic geplaatst op: 17-01-2019 om 11:39

Ik heb afgelopen jaren meer dan 25 domeinen geregistreerd via Versio. Altijd tevreden geweest. Maar nu ineens moet ik meer betalen bij .com (meer dan 14 euro) en verplicht een hosting pakket, SSL aanvragen?! Ik heb al een webhosting en wil er niet nog een erbij nemen.

Reageer
  2. Elliot Member
    Reactie geplaatst op: 17-01-2019 om 12:52

Ik begrijp het nu. Kan ook zonder nemen en cash back.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 18-01-2019 om 19:02

Hallo Elliot, goed te horen dat de procedure intussen duidelijk is. Mocht je verder nog vragen hebben dan helpen wij je uiteraard graag verder.

4. Dennis Member
    Reactie geplaatst op: 05-02-2019 om 11:11

Eens met @Elliot. Net ook een domeinnaam verhuisd: jemig wat irritant dat allerlei dingen ineens standaard aangevinkt staan. Zo maak je snel een fout en zit je aan extra diensten vast die je helemaal niet wilde.

In mijn geval alleen een extra .online domein. Nou ja, die was gratis, dus geen ramp deze keer.

5. Olaf Member
    Reactie geplaatst op: 13-02-2019 om 18:35

Wil graag een .nl domein toevoegen aan mijn account heb al een hostingpakket.
    Gr

6. Salima Member
    Reactie geplaatst op: 25-02-2019 om 11:12

Ja Versio, true. Ik zou de optie voor SSL niet automatisch aangevinkt laten staan bij het aanmaken/aanvragen. Dit verward. Of is dit met een reden?

7. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-02-2019 om 12:19

Goedemiddag Salima,

Het bestelproces is inderdaad veranderd en een hostingpakket en een certificaat is al geselecteerd.

Als je de selectie opnieuw selecteert, dan veranderd de grote oranje knop in 'Doorgaan zonder hostingpakket of SSL certificaat'.

Op het moment dat je perrongeluk een hostingpakket of een certificaat bij besteld, dan kun je dit binnen 14 dagen na aankoop opzeggen en vervolgens word het bedrag gecrediteerd, je zit daarin dus niet vast een hostingpakket of een certificaat.

8. Marinus Member
    Reactie geplaatst op: 14-03-2019 om 14:59

Desalniettemin is het een verslechtering van de procedure, die nu veel meer stappen vereist. Dingen automatisch activeren die dan later handmatig moeten worden gedeactiveerd is een zeer dubieuze verkoopmethode, een serieuze domeinverkoper en host onwaardig.