1. Marcel Member

Niet serieus genomen

Topic geplaatst op: 09-01-2019 om 15:24

Ik ben benieuwd of er meerdere mensen zijn die problemen hebben met de afhandeling van hun klacht(en) bij Versio. Ik krijg sterk het idee dat je als (redelijke) klant niet serieus wordt genomen. En als je vraag al beantwoord wordt, dit wordt afgedaan met een niet serieus worden beantwoord.

Reageer
  2. Kasper Member
    Reactie geplaatst op: 09-01-2019 om 19:38

Mee eens Marcel,

Je krijgt standaard antwoorden (als je al antwoord krijgt) waar je eigenlijk niets mee kan. Ik snap dat er een hoop weerstand vanuit de klant. Op zich niet raar gezien de aanpak van Versio, dan kan je weerstand verwachten.

Helaas pleegt Versio ook censuur toe op dit forum. Topics die te kritisch zijn worden verwijderd dus ik hoop dat deze het wel gaat overleven. En nog mooier dat er een inhoudelijke reactie van Versio op komt.

Want ik als klant vind het jammer dat het na een jarenlange zakelijke relatie het op deze manier moet.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Jeroen Member
    Reactie geplaatst op: 12-01-2019 om 17:31

Ik heb hetzelfde gevoel als Kasper. Jarenlang klant en zeer tevreden geweest. Gisteravond hebben ze voor mij iets aangepast (na dagen) waardoor mijn website niet bereikbaar is. Helpdeskticket is van vanochtend 7:28 uur. Helaas nu (17:30) nog geen enkele reactie.

@helpdesk: kunnen jullie ons ajb helpen?

4. Vincent Member
    Reactie geplaatst op: 12-01-2019 om 20:51

@Kasper @Jeroen: ik heb even een pagina gemaakt. Zoek op fb op "hosting talk". Ik denk dat we ons even moeten organiseren, dan bereiken we wat meer met minder moeite en frustratie.

5. Kurt Member
    Reactie geplaatst op: 13-01-2019 om 06:42

Ik heb al 2 jaar een hosting en 2 domeinen , maar vind ze veel te opdringerig met hun mails voor te verlengen en te betalen bovendien zijn de prijzen enorm omhoog ( Elke dag een mail startend meer dan een maand en half voor verlenging dat is mensen stalken. )

wat betreft de prijzen
    bvb .com domein koste 8,99 op de website te vinden ( voor verlenging plots 20,99 ) zonder BTW
    Bronz kost 2,5 per maand das 25 per jaar maar neen moet er 36 voor betalen in totaal zou men kost voor 1 jaar naar 60 euro gaan ... dus Bye Bye Versio ik verhuis alles