1. Susanne Member

Betaald alsnog online portemonnee

Topic geplaatst op: 09-01-2019 om 10:59

Goedendag,

dagenlang probeer ik in contact te komen.
    Heb € 24,95 betaald om mijn site weer online te krijgen. Nu moet ik mijn online portemonnee opwaarderen met € 36,30. Ik heb begrepen dat de hosting een stuk duurder is geworden. Maar € 24,95 voor domeinnaam verlening ? Waar heb ik dat bedrag nu precies voor moeten betalen ? Uit de factuur word je niet veel wijzer. Graag een reactie.

Reageer
  2. Peter Member
    Reactie geplaatst op: 22-02-2019 om 19:35

Nieuwe prijzen bij verlenging Brons (was Starter)
    Domeinnaam een jaar = 7.25
    Web hosting een jaar = 36.30
    Website totaal een jaar = 43.55 incl. 21% BTW

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Bertine Member
    Reactie geplaatst op: 07-03-2019 om 14:02

Ik krijg na 6 mnd oopnieuw een rekening, (al automatisch afgeschreven!) terwijl ik een abonnement heb voor domeinnaam en webhosting voor 12 maanden.(ingaande sept.) Hoe krijg ik mijn onterecht afgeschreven geld terug?

4. Vincent Member
    Reactie geplaatst op: 08-03-2019 om 16:58

Het was mij ook opgevallen dat ineens de prijzen fors omhoog zijn gegaan. Zelfs zo hoog dat het niet klopt met wat op de website vermeld staat. Het webhosting pakket kost 0.50 cent per maand. dat is circa 6 euro per jaar. Ze hebben 30 euro in rekening gebracht (ik heb 2 webhosting pakketten dus dat is al 60 euro). Ik heb een paar dagen geleden een klacht ticket ingediend. Deze klacht is nog niet behandeld. Vandaag een nieuw ticket aangemaakt. De prijzen kloppen niet en ze hebben geen aankondiging gedaan. Uiteraard ga ik dit niet betalen.

En nee ik heb niet voor zilver gekozen maar voor brons. De prijsstijging zal wel komen doordat de klantenservice is uitgebreid, maar daar ga ik niet voor opdraaien. Versio is niet meer wat het was.