1. Kasper Member

    Tickets beantoorden

    Topic geplaatst op: 08-01-2019 om 13:11

    Hoi,

    ik heb inmiddels diverse tickets ingeschoten maar antwoorden komen na 2 weken!! of gewoon niet.

    Misschien is het een idee nu de prijzen verhoogd zijn de dienstverlening ook naar een zelfde niveau mee te laten stijgen. Op dit moment blijft de support ver achter bij de gestelde tarieven.

    Gezien mijn vragen over de tarieven gaan vinden jullie het vast ook niet erg dat ik geen betalingen doe totdat er een (fatsoenlijk) antwoord is gekomen op de ingeschoten tickets.

    Mogelijk dat dit forum bericht de boel in beweging kan zetten, hoewel ik het wel jammer vind dat ik openbaar hier om moet verzoeken voordat er actie wordt ondernomen door versio mocht dit gebeuren.

  2. Adela Member
    Reactie geplaatst op: 28-03-2019 om 09:51


    Ik heb 10 dagen geleden een SSL certificaat met instelling door Versio betaald.
    Na 2 mailtjes, geen ticket was gemaakt, ook geen antwoord gekregen.
    Wat moet ik doen om te krijgen wat voor ik betaald heb?

    Vond u dit antwoord nuttig?