1. Wiebe Member

Kosten hoger als je inlogd

Topic geplaatst op: 31-12-2018 om 20:03

Ter aanvulling op ons topic over de factuur mbt 'groothandel'.... Ik heb evn gekeken wat het je kost als je als 'bezoeker' een domeinnaam bij Versio vastlegd. Een .nl en .be zijn respectievelijk 3 en 4 euro GOEDKOPER als je ze als gast besteld tov bestellen via je klantenaccount.

Een .com domein is 1 euro goedkoper als je dit als gast besteld tov je eigen 'voordelige' klantenaccount. Hoe kan dit en waarom wordt er -om voordelig domeinen te kunnen registreren oid- 19 euro per maand in rekening gebracht door Versio. Kun je beter per klant dus een domein vastleggen, dat scheelt een hoop geld als ik dat nu zo bekijk. Hoor graag jullie argument en tevens de reden hiervoor.

Groet,
    Wiebe Werkman
    Slam-Designs.com

2. Vincent Member
    Reactie geplaatst op: 30-04-2019 om 22:32

Ik ben ook erg benieuwd waar die Groothandel kosten ineens vandaan komen die nu maandelijks blijken afgeschreven te worden sinds december 2018.
    Ook over de BTW correctie partnership die zomaar worden afgeschreven van mijn online tegoed wil ik graag opheldering.
    Groet,
    Vincent

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Dan Member
    Reactie geplaatst op: 19-05-2019 om 17:00

Ik zie maandelijks een kostenpost groothandel van €19 op mijn factuur staan. Wat is dat?

4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 20-05-2019 om 10:39

Goedemorgen,

Het forum is bedoelt voor customer to customer support en mocht je vraag gericht zijn aan Versio zelf, dan wil ik je vragen om contact op te nemen via support@versio.nl.

Met vriendelijke groet,
    Gavon - Helpdeskmedewerker