1. Hetty Member

    SSL valideren

    Topic geplaatst op: 18-12-2018 om 16:40

    Ik moet het gekochte SSL certificaat valideren, maar de email adressen die er (automatisch) gekozen kunnen worden bestaan niet meer en ik kan dit niet handmatig veranderen. Wie heeft de oplossing?

  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 18-12-2018 om 16:48

    Goedemiddag Hetty,

    Ik wil je vragen om hiervoor even contact op te nemen via support@versio.nl, dan kunnen wij je daar verder helpen.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Frank Member
    Reactie geplaatst op: 17-03-2019 om 07:33

    Zelfde probleem hier ..

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Willy Member
    Reactie geplaatst op: 20-03-2019 om 22:38

    Zelfde probleem. Er werd me door Versio een "admin"- emailadres toegewezen waar ik mijn SSL kan activeren. Maar met welk paswoord open ik dit mailadres?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 20-03-2019 om 23:25

    Mocht het mailadres nog niet bestaan dien je deze vooraf eerst aan te maken. Wij kunnen zelf namelijk geen mailadressen hiervoor instellen aangezien deze door de leverancier gekozen worden. https://www.versio.nl/artikelen/71-hoe-maak-ik-een-email-account-aan-en-koppel-ik-deze-aan-een-email-programma Je kunt deze mail opnieuw laten verzenden onder het Versio klantenpaneel
    https://www.versio.nl/customer/ssl/
    Daar voor het certificaat op het vergrootglas klikken. Daar ziet je dan staan "E-mailadres voor validatie" En kun je via de dropdown een mailadres uitkiezen.

    Vond u dit antwoord nuttig?