1. Remco Member

    Geen reactie klantenservice/chat

    Topic geplaatst op: 17-12-2018 om 16:49

    Om 12:08 een reactie gestuurd naar na aanleiding van een mail met de mededeling "This account has been suspended. Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources."
    Mij wordt de vraag gesteld in of ik weet hoe dit komt en of het op te lossen is. Maar zonder toegang tot het account kan ik nergens in om te achterhalen waar het vandaan komt.

    Nou kan ik begrijpen dat het langer duurt (maximaal 1 uur) voor er een reactie komt. Nou zijn we 4,5 uur verder en nog 0,0 reactie. Graag z.s.m. reactie voor we nog 4,5 uur verder zijn.

  2. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 17-12-2018 om 20:06

    Wij hebben je daar al voor dat je het ticket aangemaakt had een bericht over gezonden via je klantenaccount en ook per email : https://www.versio.nl/customer/helpdesk/tickets Je dient daar op het ticket te reageren.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Remco Member
    Reactie geplaatst op: 18-12-2018 om 10:47

    @Maurice

    Het klopt dat je inderdaad gereageerd hebt.

    Vond u dit antwoord nuttig?