1. Jorrit Member

    'Verbinding met IMAP server mislukt'

    Topic geplaatst op: 14-12-2018 om 09:07

    Beste lezer,

    Voor mijn domeinnaam: www.jsocial.nl werkt de email niet meer. Bij inloggen op de webmail ontvang ik de foutmelding 'Verbinding met IMAP server mislukt'. Bij inloggen op mijn eigen email application werkt het ook niet.

    Graag ontvang ik van jullie een oplossing.

    Met vriendelijke groeten,
    Jorrit Schooneman

    Reageer
  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-12-2018 om 13:58

    Hallo, je kunt even proberen om het paswoord te resetten op het e-mail adres en nagaan of je vervolgens terug kunt inloggen. Indien niet kan je even contact opnemen via onze support afdeling.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Sabrina Member
    Reactie geplaatst op: 17-12-2018 om 14:06

    Hallo Jorrit, dag Fabien

    ik heb dit probleem al een paar maand !!! Steeds dezelfde foutmelding : 'Verbinding met IMAP server mislukt. Authenticate plain' Ik heb al vele mails gewisseld met Fabien en zijn collega's (met dank aan hen voor de feedbacks) maar het probleem blijft zich stellen. Vandaag kan ik al de hele dag niet inloggen in mijn mail-account...

    Ik lees nu op het forum dat dit probleem zich al in 2015 stelde...

    Hopelijk raakt het snel opgelost !

    Groeten, Sabrina

    Vond u dit antwoord nuttig?