1. Marie-Louise Member

Geld teruggave

Topic geplaatst op: 11-12-2018 om 13:26

Goedenmiddag,

u heeft mijn volkomen legitieme vraag van 10 december 14.46 uur naar compensatie wegens contractbreuk zonder opgaaf van reden verwijderd. Daarom herhaal ik de vraag:
    naar aanleiding van mijn onbeantwoorde tickets over de onrechtmatige verwijdering van mijn betaalde(!) webhosting - deze is betaald op 1 december 2018 a € 24,79, waarna mijn website weer online kwam, maar daarna weer zonder uitleg en rechtvaardiging is verwijderd -, heb ik besloten mijn website te migreren en vraag ik per omgaande mijn betaalde geld terug. Kunt u hier mij hierover contacteren??

Met groet,

Marie-Louise Kramer
    Purmerend

Reageer
  2. M. Member
    Reactie geplaatst op: 12-12-2018 om 15:44

Hallo ML,
    wanneer je hulp nodig hebt voor verhuizing of ergens tegen aan loopt, laat het maar weten.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Marie-Louise Member
    Reactie geplaatst op: 12-12-2018 om 17:08

Hallo M,

verhuizing en alles er omheen is geen probleem. Dat lukt mij wel. Waar ik meer moeite mee heb, is Versio duidelijk maken dat ze een geldige overeenkomst niet volgen. Versio stelde zelf een bedrag tot verlenging voor en die aanvaardde ik. Ik betaal het gewenste bedrag en Versio aanvaardt die ook, want de site kwam daarna weer online. Er is dus een geldige overeenkomst, gewoon handelsrecht volgens Boek 6 BW: er is een wilsovereenstemming tussen mij en Versio.
    Door de site daarna weer offline te halen en de tarieven alsnog te verhogen, maakt dat Versio in verzuim is (want er wordt niet geleverd volgens de geldende overeenkomst) en daarna in gebreke.
    Ik ben nu in overleg met een incassobureau om het betaalde abonnementsgeld terug te eisen, want ik heb besloten te migreren naar een andere hoster. Niet verlengen, want dat is vragen om moeilijkheden met deze versie van Versio. Wel zal Versio volgens art 6:81 BW en art 6:82 BW formeel in in verzuim worden gesteld en daarna in gebreke.

4. Marie-Louise Member
    Reactie geplaatst op: 06-02-2019 om 10:14

Hoe zit het eigenlijk et de terugbetaling van mijn geld? Op 1 december halen jullie mijn website www.katoloog.nl offline, ondanks een geldige overeenkomst, en vervangen die door een "suspended" melding en houden jullie je verder stil.
    Nu is die melding ook weg en krijg ik een 404. Er is wel gewoon betaald en jullie zijn in gebreke.
    Betaal dat geld terug!