1. Ilse Member

    Melding 508 Resource Limit Is Reached

    Topic geplaatst op: 11-12-2018 om 10:40

    Meerdere keren vandaag deze melding op verschillende websites ontvangen, terwijl vanuit de console wordt aangegeven dat ik nog lang niet op welke limiet dan ook zit.

    Zijn er meerdere mensen met dit probleem?

  2. Ilja Member
    Reactie geplaatst op: 11-12-2018 om 10:52

    Ja hier ook dezelfde problemen!
    Opgevallen sinds vanmorgen, en soms zijn de websites weer beschikbaar, maar de melding blijft terugkomen.....

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Roeland Member
    Reactie geplaatst op: 11-12-2018 om 15:31

    Ik heb ook deze zelfde problemen. Nooit eerder gehad, gisteren meermalen.
    Vervelend omdat ik mijn site www.ascensionhealer.nl gisteren offline heb gehaald en 'm nu opnieuw aan het opbouwen ben.
    Ticket is aangemaakt, maar nog geen adequaat antwoord of oplossing gehad.

    In DirectAdmin staat bij Resource gebruik dit:
    "Resource Usage Overview
    Your site has been limited within the past 24 hours
    Physical memory resources were limited for your site
    You have reached entry processes (number of simultaneously running php and cgi scripts, as well as cron jobs and shell sessions) limit 934 times
    I/O usage resources were limited for your site"

    Ik heb vorige maand mijn webhosting vergroot, dus daar kan het niet aan liggen. Ik dacht dat bij de herinstallatie van Wordpress misschien ook de instelling voor geheugen en uploads misschien waren gereset.

    Iemand een idee hoe dit op te lossen?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Tom Member
    Reactie geplaatst op: 11-12-2018 om 16:03

    Beste lezers,

    Maken jullie toevallig allen gebruik van WordPress? Ik heb gisteravond eenmaal dezelfde situatie ondervonden door een WordPress plugin die verwees naar een http:// pagina waarna de pagina weer verwees naar een https:// pagina en weer opnieuw en opnieuw... waardoor mijn limiet een soort van crashte. Ik heb de plugins toen allemaal in een quarantaine mapje gezet en ben gaan uitpluizen welke plugin corrupt was.

    Wellicht is dit bij jullie ook het geval, ik heb nog een externe website gevonden met eventueel wat meer informatie: https://www.gavick.com/documentation/wordpress/resource-limit-is-reached-fix

    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Tom Member
    Reactie geplaatst op: 11-12-2018 om 16:04

    Overigens heeft het niet perse te maken met teveel gebruikte SSD ruimte of dataverkeer (tegenwoordig onbeperkt) maar met processor ruimte. Dit kan je niet in je console zien.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  6. Roeland Member
    Reactie geplaatst op: 11-12-2018 om 18:06

    Welke plugin was dat, Tom?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  7. Tom Member
    Reactie geplaatst op: 11-12-2018 om 19:12

    WHMCS Bridge, maar ik denk dat jullie die niet gebruiken. Het is een plugin om een soort iFrame in de website te smelten. Het iFrame stond op een https pagina en de plugin probeerde de http versie op te halen. Dat ging dus fout.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  8. Lisa Member
    Reactie geplaatst op: 13-12-2018 om 09:57

    Ook hier hetzelfde probleem. De afgelopen dagen heb ik de melding al vaker gezien, maar ging het vrij snel weer goed. Nu liggen alle 4 mijn websites eruit met dezelfde melding en duurt het al een hele tijd.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  9. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-12-2018 om 10:40

    Dit probleem is nu opgelost. Mocht u de melding toch weer zien dan kunt u bij ons een ticket aanmaken.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  10. Ilse Member
    Reactie geplaatst op: 13-12-2018 om 15:29

    Melding verschijnt nu weer, dus nog niet opgelost.

    Installation failed: <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//IETF//DTD HTML 2.0//EN"> 503 Service Unavailable Service Unavailable The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later. Additionally, a 503 Service Unavailable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  11. Ilja Member
    Reactie geplaatst op: 13-12-2018 om 16:27

    Hier ook nog hetzelfde probleem, maar wat bij mij opvalt is dat deze melding hier alleen voorkomt indien de website met een mobiel wordt ingeladen, op de computer/browser gaat het goed.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  12. Christian Member
    Reactie geplaatst op: 13-12-2018 om 16:55

    Klink als een caching probleem. Ik zou even de cache+cookies legen en het nog een keer proberen

    Vond u dit antwoord nuttig?