1. Henri Member

Email problemen

Topic geplaatst op: 08-12-2018 om 14:39

Probleem 1:
    Sinds vanochtend kan ik vanaf één van mijn domeinen (andere domeinen hebben geen problemen zover ik weet) geen emails meer ontvangen terwijl verzenden we lukt.

Op de webmail (roundcube) worden de missende emails die op apple mail/iphone niet ontvangen worden wel getoond maar gemarkeerd als "verwijderd".

Probleem 2:
    Sinds ik bij roundcube heb ingelogd zijn er een hele hoop emails verdwenen van de server/apple mail. Waren er eerst honderden emails, zijn er nu nog maar 40 verspreid over de afgelopen paar maanden.

Dus...
    Alle internet settings zijn precies hetzelfde voor mijn domeinen en het ene domein heeft geen problemen terwijl het andere domein geen emails meer kan verzenden (alhoewel nog wel zichtbaar in de webmail, maar gemarkeerd als "verwijderd"). Plus er zijn enorm veel emails opeens VERDWENEN (niet in prullenbak of wat dan ook) van het domein met deze problemen.

Hoe kan ik weer emails verzenden en de verdwenen emails terugvinden?

2. Henri Member
    Reactie geplaatst op: 08-12-2018 om 14:42

Zie nu dat ik in de laatste alinea een fout maak:
    geen emails meer ontvangen**** (verzenden lukt wel)
    hoe kan ik weer emails ontvangen****

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-12-2018 om 15:12

Goedemiddag Monica,

Het forum is bedoelt voor customer to customer support. IK wil je vragen om je vraag neer te leggen via support@versio.nl.

Vond u dit antwoord nuttig?