1. Erik Member

Censuur van Versio

Topic geplaatst op: 07-12-2018 om 20:10

Jammer Versio!

Na een flinke tijd tevreden klant te zijn geweest, kom ik nu toch echt van een koude kermis thuis, nu jullie laten zien hoe het echt is.
    Eerst een prijsverhoging van 300% doorvoeren alszijnde 'feestjevieren', gevolgd door het verwijderen van topics van ontevreden klanten hierover.

Jammer dat jullie zo laten kennen, niet van te voren bedacht dat elke actie een reactie teweeg brengt?
    De vloedgolf van ontevreden klanten waren toch best wel veel en dan opeens bang voor imagoschade, gek he?.

Mijn eigen pakket met domeinnamen eindigt ergens in april, wees gerust, het gaat niet verlengd worden.

2. M Member
    Reactie geplaatst op: 09-12-2018 om 11:27

Hier nog een tevreden gebruiken. We hebben inderdaad iets te vieren samen, dat ik weg ben bij jullie!

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Stephan Member
    Reactie geplaatst op: 09-12-2018 om 15:49

Ik heb een drukke week gehad en daarbij vergeten mijn topic in de gaten te houden, tientallen reacties had het en nu zie ik inderdaad dat die is verwijderd. Nogal belachelijk en teleurstellend, maar ook wel te verwachten wanneer ze zich niet eens aan hun eigen opgestelde voorwaarden en regels kunnen houden. Ik vroeg gewoon om een fatsoenlijke verklaring van een medewerker en blijkbaar is dat al te veel gevraagd.

Helaas mijn hosting pakket afgelopen jaar voor 5 jaar verlengd, moet maar eens gaan rekenen of met de prijsstijging van de domeinnamen erbij die ik nog wel zou moeten verlengen, ik goedkoper uit ga zijn de komende 5 jaar bij een andere host. Grote kans dat dat het geval gaat zijn aangezien het echt belachelijk hoge stijgingen zijn.

Vond u dit antwoord nuttig?