1. Lars Member

Prijzen .nl verlengingen omhoog?

Topic geplaatst op: 06-12-2018 om 22:42

Ik zie net een aut. mail melding voorbij komen van 05-12-2018, dat een van mijn .nl domeinen is verlengd. Daarbij viel op dat de prijs tov een .nl verlenging op 29-11-2018 is gestegen van €4,83 naar €7,25 (incl. btw). Is dit een foutje of zijn de tarieven onaangekondigd verhoogd??

Reageer
  2. Christian Member
    Reactie geplaatst op: 07-12-2018 om 10:54

You didn't get the memo ?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Dennis Member
    Reactie geplaatst op: 07-12-2018 om 13:18

Nee, ik heb zeker geen memo gekregen over het verhogen de prijzen met 33%.....
    Dit klinkt eigenlijk ook helemaal niet als Versio

4. Christian Member
    Reactie geplaatst op: 07-12-2018 om 14:13

Goedemiddag Lars,

Er zou in je inbox of ongewenste post wel een mail moeten staan met meer informatie wat er is
    veranderd. De tarieven overzicht kun je hier vinden: https://www.versio.nl/customer/domains/prices

Mocht je hier vragen over hebben, dan wil ik je vragen om een e-mail te sturen naar support@versio.nl.

5. Dennis Member
    Reactie geplaatst op: 07-12-2018 om 14:21

Christian doelt op de "Versio gaat als een speer!" email. Deze staat vol met blije teksten over alle verbeteringen en dan nog ergens onderaan een stukje over Reseller Korting. Click vooral niet op de knop "Claim je korting", want dat blijkt je achteraf 9 euro per maand te gaan kosten.

In datzelfde stukje staat nog wel de regel "Daarbij horen ook nieuwe tarieven voor webhosting en domeinnamen." Wat die nieuwe tarieven dan zijn, dat wordt niet duidelijk. Dit moet je zelf gaan opzoeken op de website van Versio.

Ik snap werkelijk niet wie bedacht heeft dat dit een goed idee was. Versio kon toch wel een beetje aan zien komen dat dit allemaal niet zo heel goed zou vallen bij trouwe klanten?

6. Christian Member
    Reactie geplaatst op: 07-12-2018 om 15:11

@Versio Kunnen jullie niet iets aan de nicknames in het forum doen ? Eerste reactie was van mij, maar de 3rde reactie is een andere Christian. Erg verwarrend want nu denkt iedereen dat ik zo beleefd ben :p

7. Maurice Member
    Reactie geplaatst op: 08-12-2018 om 01:42

Wat een naaierij zeg. Wij hebben afgelopen maanden het gros van onze domeinnamen overgeheveld naar Versio vanwege de gunstige prijzen, en nu zijn jullie ineens dúúrder dan onze vorige registrar! Bizar.

En die mail hebben we gezien, maar de regel over nieuwe tarieven is ons volledig ontgaan. Lekker sneaky! Op dit moment hebben we 40 domeinen bij jullie staan, maar we gaan ze weer weg verhuizen. Dit zijn streken, en daar zijn we niet van gediend.

8. Erwin Member
    Reactie geplaatst op: 08-12-2018 om 19:53

Ongehoorde verhoging van webhosting en domein namen!!

Ik zie net dat ik voor mijn webhosting ( Starter )in plaats van €6,60 per jaar, €36,30 euro moet gaan betalen!!!! (brons). Stijging 550% ???????
    Ook zijn de domeinnamen gestegen van €4.83 naar €7.25. Stijging 50%

Ik krijg er schijnbaar veel voor terug volgens "the memo" helaas zijn dit zaken die ik niet nodig heb.
    " the memo" die ik na lang zoeken gevonden had, is op zijn minst erg verwarrend want het is op het eerste oog een oppervlakkige reklame om te laten zien hoe goed we het hebben bij versio. Vervolgens moet je klikken om weer op de gewone pagina van Versio te belanden.

Ik begrijp dat Versio als een speer gaat....... over de rug van jullie vaste klanten.

Jullie waren de provider met de beste prijs kwaliteit verhouding, deze is nu in een keer weg.
    Voor een kleine website als die van mij is Versio niet meer interesant.

En zal dus moeten zoeken naar een nieuwe.