1. dempseyreijs Member

Tweede domeinnaam registreren

Topic geplaatst op: 14-05-2012 om 20:20

Hey iedereen,

Ik heb een vraag, ik zou graag een tweede domeinnaam willen registreren bij Versio, maar deze laten hosten op mijn huidig hosting pakket. Hoe neem ik dit het beste aan?
    Ik ben redelijk nieuw in het hele webgebeuren. Toen ik zonet een tweede domeinnaam probeerde te registreren moest ik plots 2 'Nameservers' opgeven, iets wat ik de eerste maal niet moest doen bij de registratie van mijn hosting pakket en eerste domeinnaam.

Ik wil gewoon met een tweede domeinnaam werken binnen direct admin, maar weet absoluut niet hoe ik dit moet doen.

Alvast bedankt!

2. dempseyreijs Member
    Reactie geplaatst op: 14-05-2012 om 20:22

Probleem opgelost dankzij spoedige hulp van het support team!
    Toch bedankt.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Valentin Schops Member
    Reactie geplaatst op: 13-09-2012 om 08:28

Hoi allemaal,
    Ik zit met hetzelfde probleem,heb een tweede domeinnaam op mijn huidig hostingpakket geregistreerd en geinstalleerd via installatron.Deze tweede domein krijg ik niet aan de praat.Weet iemand een oplossing?
    Alvast bedankt

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-09-2012 om 04:06

Hallo Valentin, heb je de nameservers ingegeven voor het domein? Dit zijn de nameservers die behoren aan het hosting pakket waarop je het domein koppelt, deze info vind je in het mailtje bij aankoop van het hosting pakket.

Instellen doe je zo: in uw Versio klantenpanel bij "uw domeinnamen" --> "overzicht" --> klikken op vergrootglas achter het gewenste domein --> "Nameservers/DNS" --> "Nameservers instellen". Daar geeft u de nameservers in die vermeld stonden in het mailtje dat u heeft gekregen toen u het hostingpakket aankocht. Het kan 24 uur duren voor de website bereikbaar wordt.