1. Toine Member

PDF betand invoegen als download link

Topic geplaatst op: 26-11-2018 om 19:53

Ik wil in met Baha Sitebuilder graag een automatische download link hebben. in dit geval van een prijslijst. Ook voor op de mobiele versies als je een bepaald woord aanklikt automatisch de prijslijst wordt gedownload.

Wie kan mij hierbij helpen :)

2. Tom Member
    Reactie geplaatst op: 27-11-2018 om 21:20

Hoi Toine,

Weet je hoe je bestanden naar je server kan uploaden via FTP? In dat geval kan je bijvoorbeeld een PDF-bestand in een mapje zetten en dan gewoon de link in Sitebuilder neerzetten.

Bijvoorbeeld: je bestand heet prijslijst.pdf, die zet je in de map 'public_html' dan is de link die je in Sitebuilder moet gebruiken: www.jouwdomeinnaam.nl/prijslijst.pdf Je kan de prijslijst ook in een ander mapje zetten die je zelf aanmaakt. Bijvoorbeeld bestanden. Je gaat dan de map public_html in en maakt dan een map aan die je bestanden noemt. Daar zet je dan weer je PDF-bestand in, de link die je in Sitebuilder moet gebruiken is dan www.jouwdomeinnaam.nl/bestanden/prijslijst.pdf

Heb ik je hiermee een beetje kunnen helpen? Als je nog meer vragen hebt dan lees ik dat graag.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-11-2018 om 11:57

Goedemorgen

Het volgende artikel helpt je bij het uploaden van een website of een bestand onder een hostingpakket: https://www.versio.nl/artikelen/36-hoe-upload-ik-mijn-website-of-andere-bestanden-via-ftp

4. Toine Member
    Reactie geplaatst op: 18-12-2018 om 19:15

Nee dit bedoel ik niet ipv tekst wil ik gewoon een pdf invoegen op me website.. help

5. Peter Member
    Reactie geplaatst op: 21-12-2018 om 14:58

Het laten downloaden kan dat met elk bestand b.v in mijn geval een rar bestand want krijg steeds de melding page not found.