1. Steven Member

Sitebuilder Trial

Topic geplaatst op: 16-11-2018 om 14:10

Ik ben begonnen met een 14 dagen trial van Sitebuilder.
    Ik heb hieromtrent toch een paar vragen.
    - Biedt de Trial de volledige functionaliteit?
    - Kan ik ontbrekende elementen gemakkelijk wijzigen in code?

2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-11-2018 om 14:19

Goedemiddag Steven,

De trial versie bied alle functionaliteiten aan. Welke elementen ontbreken bij je?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Steven Member
    Reactie geplaatst op: 16-11-2018 om 16:43

De mogelijkheid om de volledige site in een html editor te bewerken en te kunnen exporteren en importeren.
    Is de bijhorende editor enkel voor een sjabloon te maken?
    Foto's kan ik niet gemakkelijk naast elkaar plakken en linken naar een pagina.
    Of ik zie iets over het hoofd.
    De functie om de site op tablet en mobiel weer te geven is dan wel weer super.

4. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-11-2018 om 20:47

De bijbehorende editor is alleen om het sjabloon aan te passen/bewerken. De sitebuilder gebruikt namelijk een speciaal cms. Dit werkt niet gelijk met html sites. Dit is ook de reden dat we ook geen support geven op de ontwikkelmodus van de sitebuilder.

5. Steven Member
    Reactie geplaatst op: 19-11-2018 om 12:05

Ok bedankt voor de info.
    Ik vind niet hoe ik ge makkelijk afbeeldingen naast elkaar krijg zoals je kan zien op http://trial2996.bahasite.com/
    Ik heb dit nu moeten doen via een galerij maar dat laat mij niet toe van naar een andere pagina door te verwijzen als ik op een afbeelding klik.
    Als dat gemakkelijk op te lossen is dan is dit een argument om bij jullie de Sitebuilder te gebruiken.

6. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-11-2018 om 22:26

Ik kan helaas niet inloggen op de test pagina's van sitebuilder. U kunt daarvoor mailen naar support@versio.nl .Dan wordt er automatisch een ticket aangemaakt door ons systeem van de mail die u stuurt. Als u daar de logins bij meestuurt kunnen we laten zien hoe u dit kunt doen.

7. Steven Member
    Reactie geplaatst op: 21-11-2018 om 09:10

Dit topic mag voor mij afgesloten worden.
    Door mijn kennis van html en css wat op te frissen ben ik logischer gaan nadenken met de SiteBuilder.
    SiteBuilder doet exact wat het moet doen.
    Aan de hand van een voorbeeldsite ga ik trachten mijn management te overtuigen om met jullie verder samen te werken.