-
Member
-
Member
-
MemberReactie geplaatst op: 27-11-2018 om 16:27
Ik heb daar ook sinds enkel dagen last van.
Vandaag is het extreem: laden van inbox duurt 25 second en laden van mail 20 seconden.
En er zitten slechts 50 emails in mijn account. (want nog maar net opgestart, die nieuwe emailadres)Vond u dit antwoord nuttig?
-
MemberReactie geplaatst op: 07-12-2018 om 15:06
Hier ook, ongelofelijk traag! Nochtans nauwelijks disk space of bandwidth gebruikt. Kan hier iets aan gedaan worden, aub?
Vond u dit antwoord nuttig?
-
MemberReactie geplaatst op: 07-12-2018 om 18:57
Hier werkte de mailbox niet meer vanaf gisteravond 17.47 uur. Kon niet eens meer inloggen.
Geen enkele reactie van de helpdesk tot vanavond 1700 uur. Kon ik wel weer inloggen maar geen enkele mail meer ontvangen sinds gisteren. En weer geen enkele reactie van de helpdesk.
Heb dus al heibel met 2 klanten omdat ik geen offerte kon maken op hun aaanvragen die ik helemaal niet kon ointvangen hierdoor. Erg slechte communicatie en bereikbaarheid helpdesk.
Wij zijn juist overgestapt omdat het bij onze vorige provider (hostway) ook zo dramatisch was.Vond u dit antwoord nuttig?
-
Versio medewerkerReactie geplaatst op: 10-12-2018 om 14:25
@Joeri @Bruno @Maite @Rutger
Dit probleem zou inmiddels moeten zijn opgelost met mail.axc.nl , de systeembeheerder heeft dit probleem nagekeken.
@Pascal
Heeft u hier nog steeds last van, zo ja, kunt u dan een ticket bij ons aanmaken? Indien u dit nu al heeft gedaan dan zal mijn collega dit zo spoedig mogelijk voor u nakijken.Vond u dit antwoord nuttig?
-
MemberReactie geplaatst op: 11-12-2018 om 10:04
@Tom
Voor mij is het heel erg wisselend. De laatste dagen was het veel beter, maar deze morgen is het weer erg moeizaam.Vond u dit antwoord nuttig?
-
MemberReactie geplaatst op: 12-12-2018 om 18:25
Hier is het nu ook traag, voor het eerst nu last van!
Vond u dit antwoord nuttig?
Ik heb er ook last van, heel irritant.
Vond u dit antwoord nuttig?