1. Luuk Member

Overnemen domein

Topic geplaatst op: 12-11-2018 om 16:05

Ik wil een website overnemen van iemand anders, maar ik weet niet helemaal hoe ik dat moet doen. Ik heb verhuizen geprobeerd, maar elke keer geeft ie aan dat het niet kan, omdat de domeinnaam al bezet is (wat ik allang wist, want wil hem noujuist overnemen). De andere persoon wil dit domein ook graag op mij overdragen, maar volgens haar moet ik een verzoek indienen om de website over te nemen. Hoe doe ik dit? Hoe kan ik die website overnemen?

Reageer
  2. Tom Member
    Reactie geplaatst op: 12-11-2018 om 16:09

Hoi Luuk,

Wil je de domeinnaam overnemen van een andere klant van Versio? Of is de website bij een ander bedrijf geregistreerd?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Luuk Member
    Reactie geplaatst op: 15-11-2018 om 08:14

Hallo Thomas,

De domeinnaam is geregisteerd bij een andere klant van versio.

4. Christian Member
    Reactie geplaatst op: 15-11-2018 om 13:53

Hier gebruik je Push beheer voor: https://www.versio.nl/artikelen/94-hoe-kan-ik-producten-overzetten-naar-een-andere-versio-klanten-account

5. Roy Member
    Reactie geplaatst op: 27-11-2018 om 16:36

Hey, ik heb bijna dezelfde vraag alleen heeft mijn klant haar website bij een andere hosting. Ik heb de andere hosting benaderd en zij vertelde mij dat ik hier moet vragen welke gegevens ik nodig heb om de boel te kunnen verhuizen. Kan iemand mij verder helpen?

6. Tom Member
    Reactie geplaatst op: 27-11-2018 om 21:05

Hallo Roy,

Wat wil je verhuizen, enkel de domeinnaam of ook alle inhoud van de website?

7. Roy Member
    Reactie geplaatst op: 28-11-2018 om 09:57

Ook alle inhoud!

8. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 28-11-2018 om 10:30

Goedemiddag Roy,

Als je bij ons een hostingpakket afneemt, dan kun je de gratis verhuisservice aanvragen, hier lees je daar meer over: https://www.versio.nl/artikelen/427-gratis-website-verhuisservice