1. Rob Member

    Ziggo afgesloten vanwege SPAM maar welke

    Topic geplaatst op: 02-11-2018 om 22:04

    Ziggo heeft mijn intertnet account afgesloten vanwege het versturen van grotoe hoeveelheden mail volgens hen. Ik denk dat het niet zo is maar goed. Ik zal dus moetne uitzoeken vanaf welk mailaccount dat gebeurt. Nu kan ik in mijn panel wel MB's zien (volgens mij maar neit de aantallen (en daar schijnt het om te gaan) Hoe zoek ik dat uit ?

    Reageer
  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-11-2018 om 13:06

    Hallo, je kan dit zien via DirectAdmin -> E-mail accounts -> E-mail usage indien de mail via een hosting pakket bij ons staat ingesteld. Of even contact opnemen met support@versio.nl om dit te laten nakijken voor je.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Rob Member
    Reactie geplaatst op: 06-11-2018 om 11:31

    Ik verstuur dit via axc.nl (SSL) ik zie enkel een 2-tal mailtjes (die niet via SSL verstuurd zijn)

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Thomas Member
    Reactie geplaatst op: 06-11-2018 om 21:34

    Hoi Rob,

    Neem even contact op met Ziggo, ik denk dat het probleem daar ligt en niet bij Versio.

    Groet,
    Thomas

    Vond u dit antwoord nuttig?