1. Jura Member

Nieuw bedrijf en dus domeinnaam

Topic geplaatst op: 30-10-2018 om 15:21

Goedemiddag,

Ik heb met veel plezier zowel een domeinnaam als webhostingpakket lopen bij Versio. Nu heb ik een nieuw bedrijf en wil ik graag mijn huidige domeinnaam wijzigen en deze koppelen aan mijn huidige webhostingpakket. Nu is mijn vraag hoe ik dit het snelst, makkelijkst en goedkoopst kan doen? Daarnaast vroeg ik mij af of mijn huidige website gekoppeld is aan de domeinnaam of aan het webhosting pakket? Kan ik deze website aanpassen onder de nieuwe domeinnaam?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Jura Bakx

Reageer
  2. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 30-10-2018 om 21:24

Ik raad u aan hierover een support ticket aan te maken. Het forum is bedoelt voor customer to customer vragen en ik denk niet dat iemand hier u met deze vraag kan helpen. U kunt mailen naar support@versio.nl
    Dan wordt er automatisch een ticket aangemaakt door ons systeem van de mail die u stuurt.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Arien Member
    Reactie geplaatst op: 31-10-2018 om 01:16

Een domeinnaam kan je overigens niet wijzigen. Je zult een nieuwe domeinnaam moeten aanmaken. Deze kan je via de DNS-gegevens overzetten naar je hostingpakket. Deze instellingen kan je al alles goed is gewoon overnemen van je oude domein naar je nieuwe. Zorg er wel voor dat je in DirectAdmin je nieuwe domeinnaam hebt toegevoegd. Als dat niet lukt moet je bij Versio een ticket inschieten.

4. Arien Member
    Reactie geplaatst op: 31-10-2018 om 01:17

Wel raad ik aan om je oude domein niet te laten verlopen. Deze kan dan door anderen worden geregistreerd.