1. Fons Member

Na verlenging twee certificaten actief

Topic geplaatst op: 03-10-2018 om 11:26

Beste,

Reeds drie jaar draai ik naar tevredenheid met een "SSL Certificaat". Automatisch verlengen staat aan. Het certificaat verloopt bijna en wens ik te verlengen. Echter is er recent een tweede certificaat verschenen en is er EUR9 met mij afgerekend.

Betekent mijn verlenging dat er een nieuwe dienstverlener is geselecteerd door Versio? Eerst werkte ik met GeoTrust, en nu staat er Comodo als leverancier. Indien dat het geval is, voer ik de CSR daar in.

Reageer
  2. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-10-2018 om 19:09

Ssl certificaten dient u zoiezo altijd opnieuw te installeren. Hier bestaan geen automatische verleng systemen voor. Die hebben wij ook nooit gehad voor gekochte certificaten alleen voor lets encrypt gratis ssl kan dat. Indien u automatisch verlengen aan had staan kreeg u alleen een nieuw certificaat 5 dagen voor het verlopen. Het csr aanmaken ,uitgifte aanvragen en installeren dient u altijd zelf uit te voeren. Als u wilt dat wij dit voor u doen zie dan https://www.versio.nl/artikelen/447-ssl-certificaat-laten-installeren-door-versio

Vond u dit antwoord nuttig?