1. Karin Member

    Roundcube werkt niet

    Topic geplaatst op: 01-10-2018 om 13:18

    Ik krijg geen inkomende mail in Roundcube terwijl deze wel binnenkomen in mijn email programma Thunderbird.
    Wel zie ik mail die ik verzonden heb.
    Ra, ra hoe komt dit?

    Mail is: info@karins.shop
    en info@zelfgemaakt.shop

    server is: vserver296.axc.eu

    Reageer
  2. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 01-10-2018 om 13:22

    Beste Karin,

    Zou u hiervoor een ticket kunnen aanmaken en aangeven in uw ticket om welke mailbox het hier om gaat?

    U kunt een ticket aanmaken via https://www.versio.nl/customer/helpdesk/tickets

    1. Log eerst in op uw Versio account in het klantenpaneel https://www.versio.nl/login .
    2. Ga in het linker menu naar: Helpdesk -> Uw helpdesk tickets
    3. Klik op '+ Ticket aanmaken', maak een keuze bijvoorbeeld 'Webhosting of reseller hosting' en volg de stappen op het scherm.

    Met vriendelijke groet,

    Tom
    Versio.nl

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Karin Member
    Reactie geplaatst op: 01-10-2018 om 13:28

    Ga ik doen, bedankt.

    Vond u dit antwoord nuttig?