1. Eric Member

Website publiceren lukt niet

Topic geplaatst op: 23-09-2018 om 17:19

Ik probeer mijn website, gemaakt met Magix Webdesigner 12, te publiceren. Het lukt mij maar niet na vele pogingen Krijg de volgende melding:

Welcome to the home of digivideoheemskerk.nl
    To change this page, upload your website into the public_html directory

Reageer
  2. Christian Member
    Reactie geplaatst op: 23-09-2018 om 17:44

Staan je bestanden wel in die map dan ? In public_html bedoel ik ?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 24-09-2018 om 10:03

Goedemorgen Eric,

Zojuist heb ik je website bekeken en je hebt dient de bestanden te uploaden in de public_html.
    Mocht je er niet uitkomen, dan wil ik je vragen om een e-mail te sturen naar support@versio.nl, met daarin een screenshot van de instellingen die je doorvoert om te verbinden.

Met vriendelijke groet,
    Gavon - Level 1 Helpdesk Medewerker

4. Eric Member
    Reactie geplaatst op: 24-09-2018 om 16:36

Beste Gavon, Jij kunt dan toch zien dat ik mijn bestanden in die map heb gezet? Hij blijft dan die melding geven. Wat gaat er nu fout want dit is erg frustrerend en tijdrovend. groet, E.

5. Eric Member
    Reactie geplaatst op: 24-09-2018 om 20:49

Moet de Sitebuilder gekoppeld worden aan mijn domeinnaam?

6. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 24-09-2018 om 22:52

Maar u heeft geen sitebuilder. U heeft een hostingpakket. Als u daar een cms op wilt installeren zie : https://www.versio.nl/artikelen/356-hoe-installeer-ik-een-applicatie-via-softaculous-zoals-wordpress-joomla-magento

7. Eric Member
    Reactie geplaatst op: 25-09-2018 om 11:20

Beste Maurice, bedankt voor je reactie maar wat is nu het advies. Zoals je merkt is dit allemaal redelijk nieuw voor mij. Mijn enige vraag is: waarom komt mijn via Magix gemaakte website niet zichtbaar online. Geef eens stap voor stap tips. Moet ik die Cms installeren of niet? Want je antwoord : als u daar een Cms op wilt installeren. .........moet dat? Wil ik dat......ik heb dat niet aangegeven.

8. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-09-2018 om 22:19

.Een cms gebruiken hoeft niet. Maar u heeft nog helemaal niets geupload. Wij hebben geen ervaring met magix. Kunt u anders uw gemaakte website niet lokaal op uw pc opslaan en deze dan achteraf upload via ftp volgens de handleiding. https://www.versio.nl/artikelen/36-hoe-upload-ik-mijn-website-of-andere-bestanden-via-ftp