1. Kai Member

Emailadres instellen voor mijn extensie.

Topic geplaatst op: 19-09-2018 om 10:29

Hi all,
    Ik zou graag een emailadres willen hebben voor mijn domeinnaam. Ik heb nu llu.world en ik zou graag een emailadres willen gebruiken als: info@llu.world.com
    Ik heb een webhosting pakket en een domeinnaam bij versio.

Hebben jullie een stap voor stap beschrijving hoe ik dit het beste kan aanvliegen? Alvast bedankt.

Reageer
  2. Christian Member
    Reactie geplaatst op: 19-09-2018 om 12:08

https://www.versio.nl/artikelen/71-hoe-maak-ik-een-email-account-aan-en-koppel-ik-deze-aan-een-email-programma

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Joseph Member
    Reactie geplaatst op: 08-10-2018 om 22:49

Ik wil ook graag een e-mailadres instellen. Heb ook een domeinnaam en een webhostingpakket. Alleen bij het bovengenoemd stappenplan kan ik niet de tekst na het '@'-teken veranderen. Dus ik kan alleen de tekst voor het '@'-teken invullen, niet erna. Erg irritant, want wil mijn bedrijfsnaam er graag hebben, ipv de automatisch gegenereerde gebruikersnaam.

Iemand die weet hoe dit aangepast moet worden?

4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 09-10-2018 om 12:59

Hallo Joseph,

Het geen achter de @ kan je niet aanpassen, dit is je domeinnaam zelf. Je dient dan het gewenste domeinnaam los te bestellen en vervolgens te koppelen aan je hostingpakket: https://www.versio.nl/artikelen/40-hoe-koppel-ik-een-domeinnaam-aan-een-webhosting-of-reseller-hosting-account

5. Arien Member
    Reactie geplaatst op: 10-10-2018 om 20:23

Stel je voor... willem-alexander@koninklijkhuis.nl
    Wat er er gebeuren als je de tekst na het @ kon bedenken... ;-)

Dat zou een ramp zijn!

6. Arien Member
    Reactie geplaatst op: 10-10-2018 om 20:24

Je kan natuurlijk ook een extra domein aanvragen voor je bedrijf, en die aan je hostingpakket koppelen.