1. Jan Member

    Mail via beveiligde server werkt niet

    Topic geplaatst op: 18-09-2018 om 19:37

    Vandaag kan ik ineens niet meer inloggen via de beveiligde mail server (https://mail.axc.nl)
    Wel via de niet beveiligd server (http://vserverXXX.axc.nl/roundcube/)

    Ik heb wel in de dns de verwijzing van de www.<mijndomein.nl> naar mijn eigen server gezet.
    Deze moest ik aanpassen omdat ik van mijn provider een nieuw ipadres gekregen had.

    Maar dat kan toch niet van invloed zijn op de beveiligd mail server?

    Reageer
  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 19-09-2018 om 13:02

    Hallo Jan,

    Kun je aangeven onder welke domeinnaam je problemen ondervind? Indien je via mail.axc.eu inlogt met je e-mailaccount, lukt het dan wel?

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Jan Member
    Reactie geplaatst op: 19-09-2018 om 13:26

    Hallo Gavon,

    Ik had vanmorgen ook maar een ticket aangemaakt, mijn gezin begon toch wel zenuwachtig te worden zonder mail.
    Justin heeft er ondertussen naar gekeken, en alles werkt weer.

    Bedankt voor je hulp,

    Jan de Bokx

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Peter Member
    Reactie geplaatst op: 21-09-2018 om 10:24

    mail.axc.nl geeft een database error...

    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Peter Member
    Reactie geplaatst op: 21-09-2018 om 10:32

    mail.axc.eu werkt wel, maar ik heb daar geen signature en andere settings?

    de fout melding op mail.axc.nl is:

    DATABASE ERROR: CONNECTION FAILED!
    Unable to connect to the database!
    Please contact your server-administrator.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  6. Ricardo Member
    Reactie geplaatst op: 21-09-2018 om 10:41

    Mijn DirectAdmin is ook offline net als verschillende domeinen. Iemand meer last van?
    Zojuist Ticket aangemaakt.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  7. Fred Member
    Reactie geplaatst op: 21-09-2018 om 10:42

    Ik heb hetzelfde probleem vanaf deze ochtend, 21 september. mail.axc.eu werkt opeens niet meer. Ik krijg het volgende fout bericht :
    Taak xxxxx - Ontvangen... rapporteert fout (0x80042108): Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor inkomende e-mail (POP3). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).
    Graag oplossing aub. werkt ook niet met mail.axc.eu

    Vond u dit antwoord nuttig?

  8. Fred Member
    Reactie geplaatst op: 21-09-2018 om 10:46

    Werkt nu plots terug. Er was blijkbaar een defect aan jullie server.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  9. Bram Member
    Reactie geplaatst op: 21-09-2018 om 10:47

    Ja, ook hier hetzelfde mail.axc.nl probleem. Graag snelle oplossing aub..klanten worden zenuwachtig

    Vond u dit antwoord nuttig?

  10. Bram Member
    Reactie geplaatst op: 21-09-2018 om 10:52

    Het werkt weer!

    Vond u dit antwoord nuttig?

  11. Peter Member
    Reactie geplaatst op: 21-09-2018 om 11:22

    Yup, hier werkt het ook weer... Snelle actie versio, dank je wel. Was net bezig ticket te maken...

    Vond u dit antwoord nuttig?