1. Fons Member

4 domeinnamen, maar wil maar 1 gebruiken

Topic geplaatst op: 11-09-2018 om 17:27

Sinds gisteren heb ik 4 verschillende domeinen laten registreren voor iemand anders. Alle 4 de domeinen heb ik ingesteld dat ze alle email doorlaten (Catch All E-Mail). Uiteindelijk wil ik dat al deze mail die gestuurd wordt naar een van die 4 domeinen geforward worden naar 1 van die 4.
    Bij het forwarden kan ik alleen specifieke emailadressen gebruiken om door te sturen, maar dat wil ik dus niet.

Hetzelfde geldt voor de site die ik wil laten maken; ik wil graag dat alle 4 de domeinen maar 1 site gebruiken.
    Het komt er dus uiteindelijk gewoon op neer dat alles op 1 domein terecht komt en dat die persoon dus maar 1 email hoeft te checken. En maar 1 site hoeft aan te passen.

Hoe kan ik dit toch regelen?

Reageer
  2. Fons Member
    Reactie geplaatst op: 11-09-2018 om 17:53

Inmiddels heb ik het redirecten van de websites gevonden. Maar ik betwijfel of de mail dan ook automatisch geredirect gaat worden ?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Fons Member
    Reactie geplaatst op: 12-09-2018 om 11:50

Kun je alle email van een domein ook redirecten naar een ander domein?? Of moet ik dan voor ieder mailadres een forward maken naar het andere emailadres???

4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-09-2018 om 11:57

Hallo Fons,

Je kunt een Catch All aanmaken in Directadmin naar info@ e-mailaccount en hiervoor vervolgens een forwarder naar een andere e-mailadres.

5. Leslie Member
    Reactie geplaatst op: 12-09-2018 om 11:59

Thanks Gavon. Zoiets vermoedde ik al maar ik wist niet zeker of dat zou werken.
    Hartstikke bedankt voor je snelle reactie!!!!