1. Peter Member

Verhuis domein van Versio naar Versio

Topic geplaatst op: 03-09-2018 om 18:17

Hoi iedereen,

Ik heb getracht een nieuwe gebruiker te registreren bij Versio. Vervolgens een domeinnaam die bij mij stond geregistreerd te verhuizen (ook bij Versio), helaas zonder resultaat.
    De procedure die ik heb gevolgd:
    1, Registratie nieuw account.
    2, Domeinnaam opgezocht (in het nieuwe account), en vervolgens gekozen: 'Verhuizen'.
    3, Aangelogd met mijn account (op mijn naam staat de domeinnaam geregistreerd met verlengingsdatum 02/2019) en epp-code gegenereerd.
    4, De epp-code ingevuld (copy-paste, dus geen typo's)
    5, Het bedrag is verminderd van de online portefeuille van het nieuwe account, maar de domeinnaam staat nog steeds bij mij (+- 5u later), en niet zichtbaar bij het nieuwe account.

Belangrijke opmerking: het nieuwe account moet blijkbaar nog steeds bevestigd worden door de email link te klikken.

Weet iemand wat ik fout gedaan heb, of welke procedure ik moet volgen om een domeinnaam te transfereren van 1 Versio account naar een ander Versio account?

Hartelijk dank bij voorbaat,
    Peter

Reageer
  2. Peter Member
    Reactie geplaatst op: 03-09-2018 om 18:18

Mssch belangrijk, het gaat om een .BE domein...

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-09-2018 om 18:49

U dient dit niet via de verhuiscode te doen. Van versio klant naar klant dient u dit via een push te doen. https://www.versio.nl/artikelen/94-hoe-kan-ik-producten-overzetten-naar-een-andere-versio-klanten-account

4. Peter Member
    Reactie geplaatst op: 04-09-2018 om 01:02

Hoi Maurice,

Hartelijk dank, het was onmiddellijk in orde via Push-beheer ;-)!

Grtz,Peter.