1. Joeri Member

VPS server installatron licentie

Topic geplaatst op: 02-09-2018 om 11:56

Andere mensen ook problemen met de installatron licentie, ik betaal 3 maandelijks maar de licentie is al verlopen alvorens ik deze kan gebruiken :-( ik wacht al 2 dagen op reactie van de helpdesk maar zonder resultaat. Ik kocht de Cloud 2 met installatron , extra IP adres, onderhoudscontract maar kan al 2 dagen niet verder en zou dit graag oplossen. Iemand die weet hoe ik de licentie kan vernieuwen zelf ? Of dient dit door Versio medewerkers gedaan te worden

Reageer
  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-09-2018 om 12:35

Hallo, de licentie dient geüpdate te worden door onze systeembeheerders. We brengen dit onder de aandacht voor u.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Joeri Member
    Reactie geplaatst op: 02-09-2018 om 13:02

Wel spijtig dat je een VPS met onderhoudscontract hebt en een heel weekend geen. gebruik kan maken van de installatron tool

4. Joeri Member
    Reactie geplaatst op: 02-09-2018 om 13:13

Is niet met slechte bedoeling mijn voorgaande commentaar, alleen misschien een tip ter verbetering. Ik probeer de technische lijn te bellen en telkens na meer dan een half uur in de wacht te staan wordt de verbinding verbroken ... en als je dan al een tijdje wacht op reactie op openstaande tickets bij een onderhoudscontract van om en bij de 39€ per maand ... (na de telefonische verzoeken vanuit België mag ik daar nog wat telefoonkosten bij rekenen) dan hoop je toch wel dat er iemand een betaalde licentie in orde kan maken zodat ik van mijn diensten gebruik kan maken.
    Momenteel heb ik de diensten niet die ik aangekocht heb Fabien en ik begrijp dat er verschillende levels zijn in de hulplijnen met meer of minder rechten en ik ben reeds jaren tevreden klant bij jullie maar op ogenblikken van nood aan support duurt het soms wel lang. Misschien intern eens bekijken of er een oplossing kan gevonden worden met onderhoudscontracten met betere SLA.
    Het kan natuurlijk ook zijn dat ik zelf een te veeleisende klant ben :-) dus neem dit bericht niet negatief ...

5. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-09-2018 om 14:13

@Joeri Bedankt voor uw uitgebreide feedback. We noteren uw suggesties en zullen dit intern bespreken. Ik heb dit persoonlijk ook reeds gemeld aan onze systeembeheerder en gevraagd om de licentie te updaten.