1. Marjet Member

    Krijg nieuw email niet werkend

    Topic geplaatst op: 18-08-2018 om 15:17

    Dag,

    Ik heb meerdere domeinnamen en voor eentje daarvan probeer ik een mailadres aan te maken. Maar het lijkt ergens mis te gaan met de IMAP server want bij roundcube krijg ik bij inloggen de melding dat de imap niet reageert en ook bij het inladen op mijn iPhone wil het account geen mails ontvangen. Wat doe ik fout? Heb al wijzingen aangebracht in de poorten (codes cf hulptopic) etc, maar ook dat werkt niet. Mail op mijn andere url werkt gewoon wel trouwens.

    Dag Marjet

    Reageer
  2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 18-08-2018 om 15:34

    Hallo, dit moet even nagekeken worden via een support ticket. U kunt een support ticket aanmaken via het Versio klantenpaneel: https://www.versio.nl/customer/helpdesk/tickets of via support@versio.nl . U ontvangt vervolgens een antwoord via het ticket van zodra nagekeken.

    Vond u dit antwoord nuttig?