1. Ann Member

Kan domeinnaam niet koppelen aan webhost

Topic geplaatst op: 16-08-2018 om 09:41

hi,

Er loopt iets mis wanneer ik mijn domeinnaam wil koppelen aan mijn webhosting.
    Wanneer ik in het klantpaneel, bij domeinnamen overzicht mijn webhosting account wil aanduiden bij koppelen aan webhosting krijg ik volgende boodschap: De domeinnaam is al aanwezig op de server. Wij hebben alsnog de nameservers aangepast. Het duurt maximaal 24 uur voordat deze wijziging overal op het internet verwerkt is.
    misuncb298 > transitland.be

Er zijn ondertussen al 24u voorbij en het werkt nog steeds niet.

De manuele heb ik ook al geprobeerd maar ik kom er niet uit.

Wat kan ik nog doen?

thx
    groetjes!

Reageer
  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-08-2018 om 09:58

Goedemorgen Ann,

De domeinnaam die u in uw account heeft staan is al gekoppeld aan uw hostingpakket. Indien u naar uw website gaat, dan ziet u daar als melding 'To change this page, upload your website into the public_html directory' naar voren komen.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Ann Member
    Reactie geplaatst op: 16-08-2018 om 15:43

Dank je wel Gavon.

Dat zie ik. Ik neem aan dat ik de file index.html onder /public_html/ dan moet verwijderen onder het menu item: Files.
    Maar dan lees ik dat ik mijn data moet kopiëren van mijn webhosting site naar de domein site.
    Indien dat het geval is, hoe komt het dat het zo omslachtig is? Kan dat niet eenvoudiger met een redirect of een wordpress installatie op het domein zelf?

4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-08-2018 om 15:48

Goedemiddag Ann,

Het is mogelijk om Wordpress direct te installeren: https://www.versio.nl/artikelen/356-hoe-installeer-ik-een-applicatie-via-softaculous-zoals-wordpress-joomla-magento