1. Linda Member

App android beheer site builder

Topic geplaatst op: 13-08-2018 om 21:48

Hi alwetend forum (hoop ik)

Kan ik mijn site (zojuist gebouwd met sitebuilder) ook beheren vanaf mijn telefoon via een app (android)? Ik vind wel de site builder app van Basekit maar daar kan je niet inloggen met een reeds gebouwde site. Vanuit die app kun je alleen een geheel nieuwe site bouwen. Dank!

Reageer
  2. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-08-2018 om 22:02

Ja dat kan maar alleen bij bepaalde toestellen :
    For iOS:

iOS10.x
    iPhone 5, iPad 2 or later
    For Android:
    Devices of a similar class to Nexus 5
    Android v6 (Marshmallow) or higher

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Linda Member
    Reactie geplaatst op: 13-08-2018 om 22:21

Hi Maurice,
    Dank, ik heb versie Android 8, kun je aangeven hoe de app heet die ik moet gebruiken? Want Basekit vraagt om een mailadres als gebruikersnaam maar ik heb van jullie een code gekregen om de desktop omgeving te bereiken.

4. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-08-2018 om 22:28

Dat kunt u alleen gebruiken op een gekochte versie niet op de testversie van basekit.

5. Linda Member
    Reactie geplaatst op: 13-08-2018 om 22:32

Bedoel je een gekochte versie van de app of een gekochte versie van site builder via jullie om een site te bouwen? Ik heb geen testomgeving van 14 dagen maar een daadwerkelijke site die nu ook al live staat.

Van de app van basekit / sitebuilder zie ik maar 1, geen app die gekocht moet worden. Gewoon alleen een app om gratis te downloaden

6. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-08-2018 om 22:44

Dit is geen app welke u dient te downloaden. Maar u dient dan via uw gebruikersnaam/wachtwoord in te loggen in uw mobiele browser. Die heeft u gekregen toen u de sitebuilder aankocht per email.

7. Linda Member
    Reactie geplaatst op: 14-08-2018 om 12:01

Dank, het is inderdaad op deze manier gelukt