1. Rudy Member

Geen toegang tot DirectAdmin noch websit

Topic geplaatst op: 02-08-2018 om 09:38

Ik kreeg vandaag de melding dat onze website terug uitligt, evenals alle andere zaken zoals mail ed. die via hetzelfde domein verlopen. Bij controle blijkt dat ik ook geen toegang meer heb tot DirectAdmin. Ik kan gewoon niet meer aanmelden. Geen idee of beide issues met elkaar verband houden, maar ik kan momenteel ook niets verder nakijken in DirectAdmin.

Reageer
  2. Rudy Member
    Reactie geplaatst op: 02-08-2018 om 09:40

Foutmelding als ik probeer aan te melden (domein vervangen door xxx)

This site can’t be reached
    xxxx.com took too long to respond.
    Search Google for xxxx 2222 CMD TICKET
    ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Stefan Member
    Reactie geplaatst op: 02-08-2018 om 10:04

Precies hetzelfde voor mij.
    Ik kreeg vannacht een email dat ik het maximum van de bandbreedte had overschreden.
    Ik heb nochtans een abo met ongelimiteerd volume...
    website is nu ofline... :(

4. Raymond Member
    Reactie geplaatst op: 02-08-2018 om 10:12

Gisteren is mijn site offline gezet, nadat ik 2 mails met een openstaande factuur zou hebben staan, maar er waren geen openstaande facturen in tegendeel mijn abonnementen zijn nog voor jaren geldig.

5. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-08-2018 om 10:21

Goedemorgen,

Er waren wat problemen ontstaan bij het uitlezen van een configuratie bestand in Directadmin, dit is reeds opgelost en uw website of websites dienen weer bereikbaar te zijn, onze excuses voor het ongemak.

Mocht u nog problemen ondervinden, dan wil ik u vragen om een ticket aan te maken of een e-mail te sturen naar support@versio.nl.

6. Stefan Member
    Reactie geplaatst op: 02-08-2018 om 10:23

Probleem is voor mij van de baan.
    Zonder enige actie staat de site weer online.
    Wellicht een interne fout bij Versio (?)

7. Hans Member
    Reactie geplaatst op: 02-08-2018 om 11:03

Nog steeds geen email en toegang tot DA op mijn account (op server 122).

Een uur geleden ticket geopend en geen antwoord. Ik begin het stilaan op mijn heupen te krijgen van de support van Versio. Dat ticketsysteem is toch niet serieus!

Klanten bellen me voortdurend waarom ze niet aan email geraken en ik kan ze zelfs geen deftig antwoord geven omdat ik van Versio niets hoor!!!!

8. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-08-2018 om 11:11

Goedemiddag Hans,

Het kan soms even duren voordat u een reactie ontvangt, zojuist heb ik uw ticket beantwoord.

9. Madelon Member
    Reactie geplaatst op: 03-08-2018 om 12:07

Ik heb vandaag het probleem met de melding dat de site niet wordt geladen. Ligt dit aan hetzelfde?

10. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-08-2018 om 12:15

Goedemorgen Madelon,

U had niet hetzelfde probleem, in u geval was het een probleem in uw script waarbij een filenaam niet overeen kwam, dit is zojuist aangepast en hierdoor is uw website zichtbaar.

11. Stef Member
    Reactie geplaatst op: 04-08-2018 om 01:06

Ik kan opnieuw met niets meer aanmelden. Geen DirectAdmin, geen ftp, geen emails.
    (Om deze reactie te plaatsen heb ik een nieuw account moeten aanmaken.)
    Ik moet asap mijn website updaten maar weet geen raad. Dit is nu al de tweede keer deze week dat er wat fout loopt bij Versio. De eerste keer was het probleem vrij vlug opgelost, maar nu ben ik toch al enkele uren de pineut.... Hoe kan ik een Versio medewerker spreken?
    Help !

12. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 04-08-2018 om 01:14

U kunt daarvoor mailen naar support@versio.nl
    Dan wordt er automatisch een ticket aangemaakt door ons systeem van de mail die u stuurt. Had u al geprobeerd in te loggen met nieuwe wachtwoorden? U kunt inloggen op het versio klanten panel op https://www.versio.nl/login?uri=/customer/ . Hierna kunt u gaan naar "Webhosting overzicht" en dan naar "Overzicht". Klik op het vergrootglas voor uw hosting pakket en klik op "Informatie bekijken". U krijgt dan alle gegevens van uw hosting pakket direct in beeld te zien. Ook van de ftp gegevens.Hier kunt u ook uw wachtwoord resetten indien gewenst. Deze handmatig invoeren. Niet knippen en plakken. U krijgt ook een mail dan met de nieuwe gegevens.

13. Rudy Member
    Reactie geplaatst op: 06-08-2018 om 21:45

Maurice, de website doet het ondertussen weer, waarvoor dank.
    Maar de DirectAdmin en mail liggen nog altijd uit. Ik wil wel een mail sturen naar support@versio.nl, maar vanuit welke mail account doe ik dat dan? Want hoe verifiëren jullie dan dat ik het over mijn eigen site heb en niet die van iemand anders? Soit... graag een oplossing voor de (web)mail & DirectAdmin.

14. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 06-08-2018 om 22:16

@Rudy Ik heb zonet uw support ticket beantwoord.

15. Christoph Member
    Reactie geplaatst op: 07-08-2018 om 08:27

Dear Sir or Madam,

I can not log in to the server https://vserver303.axc.eu/ and the server https://vserver300.axc.eu/ Error message: The server at vserver303.axc.eu takes too long to send a response.

It would be nice of them if the problem is solved.
    Regards
    Christoph

16. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 07-08-2018 om 09:35

Good morning Christoph,

I would like to ask you to create a ticket about this and to name your IP address. So that we can check whether you are not blocked.