1. Anouk Member

404 not found

Topic geplaatst op: 26-07-2018 om 12:58

Beste,

ik heb mijn site geupdate en vervolgens geupload naar de server. Nadat die geupload was gaf die nog steeds alleen de oude pagina's zodra ik zocht naar mijn site. (Het is al een hele tijd geleden dat ik hiermee bezig ben geweest.)
    Het leek mij dus een goed idee om alle 'oude' bestanden te verwijderen op de server dus ik heb alles wat aangemaakt is door mijn account verwijderd en vervolgens de nieuwe site opnieuw geupload. Helaas krijg ik nu de foutmelding 404 not found als ik naar de site toe wil gaan...

Wat gaat er mis?

Reageer
  2. Gerald Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 26-07-2018 om 20:05

De kans is groot dat de bestanden niet in de juiste map staan. Deze moeten worden geplaatst in de map

/domains/uwdomeinnaam.nl/public_html

Daarnaast dient altijd de hoofdpagina van de website index.html of index.php genoemd worden. Een domeinnaam zoekt namelijk altijd naar het index bestand.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Anouk Member
    Reactie geplaatst op: 27-07-2018 om 09:41

Hoi Gerald,
    bedankt voor je reactie.
    Is het de bedoeling dat echt alle bestanden in deze map geplaatst moeten worden?
    Ook het losse mapje met afbeeldingen, etc?
    Ik krijg ook een foutmelding dat bepaalde pagina's(?) met bestandsnaam (var).js niet naar de domains map verplaatst kunnen worden.

Ik heb alle pagina's naar de domainsmap overgezet en de media mappen maar mijn site werkt nog steeds niet fatsoenlijk...
    Hij geeft niet het juiste lettertype weer, geen afbeeldingen, linkjes werken niet allemaal etc.

4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 27-07-2018 om 12:37

Goedemiddag Anouk,

U dient alles te uploaden, indien u er niet uitkomt dan willen wij met u meekijken, hiervoor wil ik u vragen om een ticket aan te maken of een e-mail te sturen naar support@versio.nl.