1. Richard Member

    E-mail wordt niet verzonden of ontvangen

    Topic geplaatst op: 23-07-2018 om 14:57

    Ik heb een nieuw domein aangemaakt en een mail adres aangemaakt.
    info@bedandbreakfast-aruba.com
    Ik krijg dit niet gekoppeld aan een ander account.
    Als ik verstuur via roundcube zie ik de mails wel in de outbox staan. Maar deze worden niet ontvangen. Als ik een mail verstuur vanaf een ander adres hier naar toe komen deze hier ook niet binnen, ik krijg geen foutboodschappen op het verzendende mail adres

    Reageer
  2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 24-07-2018 om 11:53

    Goedemorgen Richard,

    U heeft uw domeinnaam niet gekoppeld en hierdoor is uw website niet zichtbaar.
    Zojuist heb ik uw domeinnaam gekoppeld en over 4 a 8 uur is uw website zichtbaar en werkt uw mail.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Richard Member
    Reactie geplaatst op: 24-07-2018 om 19:32

    Hi Gavon,
    Mail wordt nu wel ontvangen op dit nieuwe mailadres. Verzonden mail komt wel in de outbox te staan maar komt niet aan bij de ontvanger. Zie ik iets over het hoofd ???

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. Gerald Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 24-07-2018 om 20:28

    We hebben een aanpassing gedaan, kunt u controleren of het nu opgelost is?

    Mocht u toch nog tegen problemen aanlopen dan is mijn advies contact te zoeken met de helpdesk zodat we u verder kunnen helpen. https://www.versio.nl/artikelen/377-hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-helpdesk

    U kunt ook een mail sturen naar support@versio.nl.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  5. Richard Member
    Reactie geplaatst op: 25-07-2018 om 09:16

    Hi Gerald,
    Het probleem is opgelost.
    Bedankt voor uw hulp.
    Met vriendelijke groet Richard

    Vond u dit antwoord nuttig?