1. Martijn Member

Verplaatsen 2 domeinen

Topic geplaatst op: 16-07-2018 om 14:07

Ik wilde graag 2 domeinen verplaatsen tussen 2 reseller accounts, maar ik kan alleen een backup maken van alle websites die zich in het account bevinden en niet van alleen deze sites specifiek wat betekend dat als ik deze backup in het andere account terug zet alle websites ook in dit account komen. Hoe zou ik een apart backup kunnen maken van een domein (inclusief email) van een reseller account op resseler-user level (dus niet in een user maar in de reseller)?

2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-07-2018 om 14:20

Goedemiddag Martijn,

Indien u de website en e-mail wilt overzetten, dan kan dit voor een specifieke website enkel door het handmatig uit te voeren. U kunt ook een Directadmin backup overzetten en de domeinnamen die u niet nodig heeft weer verwijderen, wellicht is dit voor een oplossing?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Martijn Member
    Reactie geplaatst op: 16-07-2018 om 15:02

Het probleem is dat de backup momenteel 2 GB in beslag neemt en mijn andere reseller account maar 1,5 ondersteund.

4. Martijn Member
    Reactie geplaatst op: 16-07-2018 om 16:00

Ondertussen heb ik de domeinen overgezet, dit heb ik gedaan door de backup-restore te doen en vervolgens de overige domeinen te verwijderen. Echter geeft een user bijvoorbeeld nu aan 840mb Email Disk Usage te hebben terwijl deze user maar 1 email heeft met een grootte van 160 mb.

Zouden jullie dit voor mij kunnen oplossen?
    Ik vind deze overige mb's namelijk nergens.

5. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-07-2018 om 16:47

Goedemiddag Martijn,

Wij kunnen met u meekijken, echter wil ik u dan vragen om hierover een ticket aan te maken of een e-mail te sturen naar support@versio.nl.