-
Member
-
Versio medewerker
-
MemberReactie geplaatst op: 14-07-2018 om 09:43
Jazeker, ik kan alleen mijn domeinnaam nog niet verhuizen en koppelen aan de server. Kan ik dit certificaat later nog wijzigen?
Vond u dit antwoord nuttig?
-
Versio medewerkerReactie geplaatst op: 14-07-2018 om 09:49
@Harrie U kunt het domein zoals gezegd reeds toevoegen in DirectAdmin. U maakt daar dan een CSR code aan om het SSL certificaat aan te vragen. U zal een mail moeten goedkeuren voor validatie maar aangezien uw domein reeds op een andere server staat zal u de mail kunnen aanvaarden. Nadien kunt u het SSL certificaat dan installeren bij ons. Het SSL certificaat moet zo niet "gewijzigd" worden.
-
MemberReactie geplaatst op: 14-07-2018 om 10:47
Vraag ik deze dan aan met de domeinnaam waar het ssl certificaat op draait of met de domeinnaam waarvoor deze gebruikt gaat worden?
-
Versio medewerkerReactie geplaatst op: 14-07-2018 om 10:56
@Harrie Altijd voor het domein waarop het SSL certificaat zal ingesteld worden. U voegt het domein toe in DirectAdmin bij ons en u maakt hierop de CSR code aan: https://www.versio.nl/artikelen/95-hoe-moet-ik-een-ssl-certificaat-installeren .
Of bedoelt u dat u eerst een testwebsite wil bouwen op het domein xxxx287.axc.nl met een SSL certificaat en pas nadien het eigen domein zal verhuizen?Vond u dit antwoord nuttig?
-
MemberReactie geplaatst op: 14-07-2018 om 11:15
Ja, dat is precies wat ik bedoelde! Ik wil namelijk eerst alles getest hebben voordat ik mijn domeinnaam verhuis, omdat dit een actieve webshop is.
-
Versio medewerkerReactie geplaatst op: 14-07-2018 om 11:48
@Harrie U kunt dan eventueel een gratis SSL certificaat installeren op het xxxx287.axc.nl domein: https://www.versio.nl/artikelen/348-hoe-kan-ik-een-lets-encrypt-certificaat-installeren . Want een domeinnaam wijzigen in een SSL certificaat is zo niet mogelijk.
Hallo, u kunt het SSL certificaat reeds aanvragen en installeren. U kunt het domein alvast eerst toevoegen in DirectAdmin -> domain administration.