1. Eeuwe Member

Auto. incasso afschrijving herleiden

Topic geplaatst op: 12-07-2018 om 15:35

Ik ben er erg blij mee dat we nu eindelijk automatische incasso kunnen gebruiken, echter staan in deze afschrijvingen geen factuurnummers. Er staan wel diverse andere kenmerken in, maar ik vroeg mij af hoe ik dit kan herleiden ?

2. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-07-2018 om 15:57

Goedemiddag Eeuwe,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over de mogelijkheid tot automatisch incasseren. U kunt het geïncasseerd bedrag naast de facturen leggen in uw account https://www.versio.nl/customer/financial/invoices

Mocht u hier niet uitkomen, dan kunt u eventueel navraag doen via support@versio.nl, vanuit hier kunnen wij aangeven om welke factuurnummer het gaat.

Uw opmerking word wel meegenomen en is neergelegd bij onze programmeur om naar te kijken of daarin verbetering aangebracht kan worden, bedankt voor uw feedback.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Eeuwe Member
    Reactie geplaatst op: 13-07-2018 om 15:31

Beste Gavon,

Bedankt voor het antwoord, ik was inderdaad maar begonnen met het checken van de facturen. Jmmer genoeg staat op het factuuroverzicht niet het totaal bedrag en moet je daarvoor eerst weer de factuur aanklikken. Dit maakt het allemaal wat omslachtig. Verbetering hierin zou zeer op prijs gesteld worden. met name als je veel boekingen hebt + veel dezelfde afschrijvingen.

4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-07-2018 om 15:51

Goedemiddag Eeuwe, het verzoek ligt bij onze programmeur om hier verbeteringen in aan te brengen, bedankt voor uw feedback.

Helaas, kan ik u niet een tijdsindicatie geven van wanneer het eventueel opgepakt word en verbeterd is.