1. Danielle Member

Waarom geen btw op factuur?

Topic geplaatst op: 08-07-2018 om 12:34

Hallo,
    Ik ben via de portemonnee voor een jaar lang hosting en domeinnaam betaald. Nu ik mijn factuur bekijk zie ik dat de volgende dingen ontbreken:
    - het product
    - de btw specificatie
    Ik ben een bedrijf en ik wil uiteraard de btw die ik aan jullie betaal kunnen verrekenen met mijn eigen btw. Hoe kan ik zorgen dat ik een normale factuur krijg waarop ook btw gespecificeerd staat? Bedankt alvast!

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-07-2018 om 12:44

Hallo, de laatste factuur in uw klantenpaneel is enkel de factuur voor opwaardering van uw Online Portemonnee. Dit is geen uitgave bij ons en is een nulfactuur. U vindt de facturen voor uitgaves op https://www.versio.nl/customer/financial/invoices en het bedrag op de Online Portemonnee blijft van u tot u diensten afneemt. Op het moment van de aankoop ontvangt u dan een factuur.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Danielle Member
    Reactie geplaatst op: 09-07-2018 om 16:28

Dank, ik heb de factuur gevonden en heb die ook betaald. Waarom krijg ik oproepen voor mijn portemonnee terwijl ik mijn factuur al betaald heb. Het enige wat ik gedaan heb is mijn domein en hosting op automatisch verlengen gezet. Ik vind dit erg verwarrend.

4. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 09-07-2018 om 16:42

Goedemiddag Danielle,

Versio werkt met een online Saldo, op het moment dat u automatisch verlengen heeft aanstaan, dan word een dienst automatisch verlengd en hier word dan gekeken naar uw saldo of het voldoende is.

U kunt alle transacties in uw account bekijken via de volgende pagina: https://www.versio.nl/customer/financial/wallet

5. Danielle Member
    Reactie geplaatst op: 09-07-2018 om 17:01

Beste Gavon,
    Maar mijn betaalde hosting loopt nog tot eind dit jaar. Ik wilde gewoon het verlengen aanzetten zodat ik het niet zou vergeten. Kortom, het is mij niet duidelijk waarom ik nu hiervoor moet gaan betalen.

6. Gavon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 09-07-2018 om 17:08

Goedemiddag Danielle,

U heeft ook geen openstaande saldo meer bij ons en uw hostingpakket is al verlengd en na de verlenging had u uw saldo opgewaardeerd.