1. Zippora Member

Inloggen wordpress lukt niet

Topic geplaatst op: 05-07-2018 om 21:12

Ik ben een beginnende website maker en weet er nog erg weinig vanaf. Ik was net bezig met mijn site en heb er wordpress voor geïnstalleerd. Maar nu kan ik opeens niet meer in mijn site komen om een en ander aan te gaan passen en te gaan bouwen.
    Mijn inlogcode klopt wel alleen ik krijg een wit scherm.
    Wie kan mij verder helpen?

Reageer
  2. Zippora Member
    Reactie geplaatst op: 05-07-2018 om 21:18

HTTP error 500 zegt hij dan

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-07-2018 om 21:24

Login op de directadmin http://uwdomeinnaam.nl:2222/ met de gegevens die u heeft gehad van ons bij aankoop van het pakket.
    Daarna klikt u op uwdomeinnaam.nl dan klikt u onderaan op "softaculous installer" Vervolgens ziet u bovenaan een blauw vak met "installations erop"Daar klikt u dan op. Dan ziet u de installatie staan. Daar staat ook een admin login bij. Dat poppetje icoontje.
    Als u op dat poppetje klikt logt u in op de site zonder dat u de logingegevens nodig heeft.

4. Zippora Member
    Reactie geplaatst op: 05-07-2018 om 21:39

Als ik op het blauwe vlak klik dan krijg ik weer het inlog scherm van de direct admin te zien
    ik zie dus nergens een poppetje oid

5. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-07-2018 om 21:42

Dan raad ik aan support te contacteren. Het forum is bedoelt voor customer to customer vragen en ik denk niet dat iemand hier u met deze vraag kan helpen. U kunt mailen naar support@versio.nl
    Dan wordt er automatisch een ticket aangemaakt door ons systeem van de mail die u stuurt.

6. Zippora Member
    Reactie geplaatst op: 05-07-2018 om 21:46

Ik heb nu wel gevonden wat u bedoelde alleen als ik iets wil aanpassen in de site werkt het niet en kom ik op hetzelfde witte scherm met de fout melding.
    Kan je ook bellen of alleen mailen want mijn vraag duidelijk uitleggen is niet heel gemakkelijk ?

7. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-07-2018 om 21:53

Wij hebben geen telefonische support. Als u de url meestuurd in het support ticket wat u aanmaakt dan kunnen hun dit teruglezen, zodat u dit niet opnieuw hoeft aan te geven.

8. Zippora Member
    Reactie geplaatst op: 05-07-2018 om 22:06

Dat is een handige tip, bedankt !
    kan het zijn dat mijn site niet meer werkt ? of vast zit ?
    bedankt voor de hulp in iedergeval

9. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-07-2018 om 22:15

Zo te zien zit er een scriptfout in uw site. Maar zoals aangegeven kunt u dit beter via een support ticket bespreken met ons aangezien dit prive is tov een openbaar forum.

10. Zippora Member
    Reactie geplaatst op: 06-07-2018 om 15:06

Wel vreemd want ik heb nog nauwelijks iets gedaan aan de site maar ik heb een ticket aan gemaakt alleen nu is mailen ook niet zo eenvoudig want dat kan niet via mijn eigen mail maar moet met een andere en nu moeten we weer met wachtwoorden aan de gang