1. Jelle Member

Lets Encript op subdomeinen

Topic geplaatst op: 05-07-2018 om 20:41

Hallo,

Ik wil op mijn domein een aantal subdomeinen aanmaken maar dan wel middels multisite in wordpress.. Ik heb al eens vaker wordpress op subdomein geïnstalleerd en dan moest ik steeds op alle reeds voorziene subdomeinen en hoofddomein steeds opnieuw het certificaat aanvragen.

Mijn vragen zijn: Is dit normaal en tellen al die subdomeinen voor 1 aanvraag of kan ik maximaal 19 subdomeinen middels lets encript van ssl voorzien, omdat daar een maximum van 20 aanvragen per week geldt?

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,

Jelle

2. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-07-2018 om 20:59

Ik raad aan dan bij de lets encrypt aanvraag de wildcard optie aan te vinken. Bij een wildcard worden namelijk alle subdomeinen welke u later toevoegd automatisch mee beveiligd. U hoeft deze dan dus niet iedere keer opnieuw te laten uitgeven.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Jelle Member
    Reactie geplaatst op: 05-07-2018 om 21:42

Hallo Maurice,

Dank je wel voor dit antwoord. Had dat van die wildcard nog niet eerder gezien en mende dat dit bij Lets Encript niet kon. Is dat een nieuwe optie? Ook staat er ineens bij dat je 100 verzoeken mag indienen ipv de 20 waarover ik eerder sprak, en dat stond er een paar minuten voor het indienen van deze vraag ook nog niet.. Ook nieuw of heb jij toevallig iets aangepast.. :-)

In ieder geval bedankt.. en met vriendelijke groet,

Jelle

4. Maurice Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-07-2018 om 21:49

Klopt inderdaad. Dit is afgelopen week pas mogelijk gemaakt zowel voor de wildcard als de aantal requests verhoging. Heeft u nog vragen dan hoor ik het graag? Heeft u verder geen vragen meer,dan wens ik u nog een fijne dag verder.